Skip to main content

Heb al geruime tijd kpn maar wifi is zeer beperkt dus de wifi manager al vele malen opgestart maar elke keer breekt hij af na de vraag over welke verdiepingen ik wifi wil hebben. 

Bij voorkeur 3 maar nu heb ik r dus maar 1. 

Word hier een beetje simpel van

 

Mijn wifi manager heeft het nog nooit gedaan, 

Admin: Reactie verplaatst naar je eigen topic


Hoi @Sawa, welkom op ons forum! Dat schiet niet op natuurlijk!
Heb je het ook al met een andere browser geprobeerd? En als je een ander aantal verdiepingen kiest? 

We zien dit ook nog wel eens voorbij komen als je meerdere thuis abonnementen gekoppeld hebt staan. In sommige gevallen is dit een oud Telfort abonnement dat ooit gekoppeld stond. In dat geval is de snelste oplossing een nieuw KPN account aan te maken, je nieuwe abonnement daar aan te koppelen. De wifimanager moet het dan gewoon doen!

 

*admin: bericht aangepast


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!

 


Nou, dat niet, het is zeker niet gelukt, tot aan de verdiepingen kom ik niet eens meer, en ben die andere browser: ik heb alleen maar m'n telefoon waar ik het mee kan doen.


Ben met de laptop vd buren via een andere browser aan de slag gegaan, breekt die ook meteen af. Geen wifi manager hier. 


Dat is wel merkwaardig! Welke browsers heb je geprobeerd? Chrome en Firefox? Kun je ook eens een screenshot maken om toe te lichten waar je vast loopt?


Chrome en nog een ander, ook nog op verschillende apparaten. Tegenwoordig loopt hij meteen vast na het plaatje van de wifi dokter dus dat is in het begin


Duidelijk! En krijg je ook een foutmelding?

Ik zie dit nog wel eens voorbij komen als er meerdere thuis abonnementen gekoppeld staan aan 1 KPN Account zoals bijvoorbeeld een oud Telfort abonnement.
Als jij daar inlogt, hoeveel abonnementen zie je daar dan staan?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik vanaf hier ook even mee.


De melding is: "Er 

gaat iets mis

er-gaat-iets-mis.png

Het lijkt erop dat de Wifimanager het even niet doet.

We hebben meteen een bericht gestuurd naar onze collega's. Die gaan het zo snel mogelijk oplossen.

Probeer je het over een paar uurtjes nog een keer."

 

Heb eerst een Telfort abonnement gehad maar die zie ik niet, ik zie nog wel de rekeningen. 

Gegevens in profiel zijn ingevuld. 


Ah duidelijk, ik zie hier het Telfort abonnement nog in de weg staan inderdaad.  Ik heb het verzoek ingediend die te verwijderen.  De oplostermijn is momenteel even wat langer maar in de loop van de volgende week moet het weer werken!


Dat zou geweldig zijn! Bedankt voor de positieve inbreng 😊


@Sawa hij zou t nu moeten doen!


Idd, bedankt 👍


We hebben nu twee weken een Hussel abbonement internet en itv, maar krijg geen verbinding met de wifi manager.

 

Iedere keer geeft deze aan " de wifi manager doet het even niet. Etc etc. 

 

Ik probeer het nu iedere dag maar krijg hetzekfde bericht.


Hoi @Jeffrey60, welkom op ons forum!
Ik heb zojuist het gemarkeerde antwoord uit dit topic even aangepast. In sommige gevallen krijg je deze melding als je nog een oud abonnement gekoppeld hebt staan. De snelste manier dat op te lossen is door een nieuw KPN Account aan te maken en daar je nieuwe abonnement aan te koppelen!

Als je er niet uit komt kan ik kijken of het oude abonnement kan laten verwijderen, daar gaat soms wel even overheen.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?