Skip to main content

hallo, ik heb inmiddels al 3 wifi versterkers bij jullie besteld, maar aangezien we in een nogal groot pand zijn gaan wonen is dit niet genoeg denk ik… zit er aan te denken om er nog twee bij te bestellen, maar vind het niet goedkoop en denk er dan ook aan om dit via marktplaats te doen… scheelt aanzienlijk namelijk… tenzij jullie nog een leuke aanbieding voor me hebben. Hoor het graag…

Heeft u de WiFi Manager al eens gedaan? En via die WiFi Manager al eens SuperWiFi's besteld?


WiFi manager doet het al twee dagen niet op mijn telefoon… maar mijn zoons hebben beide een PlayStation en daar valt soms de WiFi ook gewoon uit en dat is weleens irritant wat ik me kan voorstellen…


Een playstation kan beter bekabeld aangesloten worden.


Hallo @Keie13

De KPN Wifi versterkers zijn eigendom van de klant, dus deze mag je gerust via Markplaats van een andere klant over nemen. Of zoals @Nick83 aangeeft, kijken of je via de Wifi manager een aanbieding kan krijgen. Wat vervelend dat de Wifi manager het niet doet, wat gaat er precies fout? 


Hallo Hanna,

bedankt voor je reactie… ik heb er inmiddels 2 bijgekocht via marktplaats… heb de tweede  versterker dichterbij gedaan en nu ontvangt ie al beter…! Dus de vierde komt nu op de plaats waar ik mijn tweede had… en de wifimanager gaf de hele tijd aan dat ik geen contact kon krijgen, maar zal het vandaag als ik de andere twee heb geïnstalleerd weer even proberen…!