Skip to main content

Mijn tweede draadloze superwifi verliest eens in de twee weken de verbinding met het superwifi punt dat bij de Expedia V10A staat. Dan moet ik ‘m weer even aan het “infuus” hangen om weer de normale verbinding tot stand te brengen. Dat is toch niet normaal, wat gaat er verkeerd?

In de app “Thuis” staat “goed nieuws, uw modem is nu ook een superwifi is en dat ik mijn 2 superwifi punten beide draadloos kan inzetten”, maar zodra ik dat doe zijn de super WiFi punten geen super WiFi punten meer en heb ik regelmatig last van wegvallende verbindingen! Dit kan ik niet gebruiken, zeker niet als ik thuis zit te werken en in virtuele meetings zit! Wat gaat hier niet goed?

 

*admin: topics samengevoegd


Klopt heb ik hier ook last van.

Het is net als het signaal van de Box12 te zwak is om de wifipunten te bedienen.


Wat gaat hier niet goed?

Mogenlijk hebben de SuperWiFi's nog niet de laatste firmware. Geef het nog even wat later de tijd.


Wat gaat hier niet goed?

Mogenlijk hebben de SuperWiFi's nog niet de laatste firmware. Geef het nog even wat later de tijd.

 

Hoi @Haan99, ik heb je topics even samengevoegd. 
Zoals Nick hierboven ook al schrijft kan dit een ding zijn met de software.
Heb je de laatste versie van de firmware op je Box 12 en superwifi's? In de onderstaande topics kun je hier meer informatie over vinden:


Als je ook met de nieuwe firmware deze problemen ervaart lijkt er (af en toe) iets te storen met je wifibereik. Misschien kun je daar een patroon in herkennen? Anders kan het de moeite waard zijn ze opnieuw in te stellen en wellicht op een andere plek neer te zetten. (of bekabelen als het kan, dat werkt altijd het beste)


Ik heb inmiddels een monteur hier gehad om het probleem te verhelpen, het was de Experia V10A box die, in combinatie met de DSV650 problemen veroorzaakten.

Klaarblijkelijk heeft de E x peria wel een update ontvangen om ook als super WIFI te fu geren, maar de box zelf dacht daar anders over. Als ik de WIFI aan de zijkant vande box aanzette was deze na 5 minuten alweer uit, omdat hij dacht dat de super wifi zijn taken had overgenomen!

Maar, eind goed al goed.... dank voor jullie meedenken…

Gr. Haan99