Skip to main content

Sinds juli ben ik klant bij KPN en heb bij de monteur tevens een super wifi 2.0 moeten aanschaffen omdat het signaal volgens hem niet voldoende zou zijn. Echter na ongeveer enkele minuten houdt de versterker er mee op. Dan brandt het lampje niet meer. Hoe kom ik nu aan een nieuwe in de garantie periode?

Hi @Rolami

Gek dat het lampje helemaal stopt met branden. 😕 Heb je gecontroleerd of de stroomtoevoer goed in het SuperWifi punt zit? 
Zo ja, zou je dan voor de zekerheid ook eens een ander stopcontact willen testen?

Mocht het lampje dan nog steeds uitgaan, dan heb je na aankoop 2 jaar garantie op je SuperWifi. Je kan je SuperWifi samen met de bevestiging van de bestelling of aankoopbon meenemen naar de KPN winkel in de buurt. Daar kunnen mijn collega's de SuperWifi nakijken en vervangen, als blijkt dat de huidige kapot is. 

Hopelijk lukt het zo!


Bedankt, het is intussen opgelost.

Het blijkt dat als je de knop op de versterker een keer aan raakt, het lampje van 100% naar 50% en dan uit gaat.

Toch bedankt voor uw reactie.


Oooh gelukkig. Fijn dat je een oplossing hebt gevonden en bedankt voor het terugkoppelen!