Skip to main content

Sinds kort 2 stuks Supperwifi 2 aangeschaft ze werken in samenwerking met de Experia V10 nou zo zijn deze Supperwifi 2 dingen dus niet waardeloos het gaat eerder slechter dan beter er is een monteur langst geweest maar daar heb je dus ook niets aan steekt de stekkers er in en zegt oké  de lampjes branden groen dus ze doen het, nou ze werkten totaal niet maar voor hem waren ze groen dus hij vertrok dus nooit geen monteur meer aan huis kom op zeg!

Hallo @Macwim de superwifi-punten werken niet samen met de V10, sterker nog, de wifi in de V10 moet zelfs uit staan om de superwifi-punten goed te laten werken.


Hallo @Macwim de superwifi-punten werken niet samen met de V10, sterker nog, de wifi in de V10 moet zelfs uit staan om de superwifi-punten goed te laten werken.

Maar ze horen wel gewoon te werken.

Hoe staan ze bij u opgesteld @Macwim? Heeft u ze beide bekabeld aan de Experiabox? 1 beneden en de andere boven?


Hallo JanD,

 

ik heb ze beide bedraad aangesloten, echter als de router het draadloos gedeelte uitstaat dan heb ik niks meer ook zijn de wifi punten niet te vinden ik vindt dit wel zo slecht kan er niets anders van maken.


Bij mij werkt het prima met die combinatie. Ergens doe je iets niet goed denk ik. Zie je wel een nieuw onbekend netwerk staan?


Hallo JanD,

 

ik heb ze beide bedraad aangesloten, echter als de router het draadloos gedeelte uitstaat dan heb ik niks meer ook zijn de wifi punten niet te vinden ik vindt dit wel zo slecht kan er niets anders van maken.

Ok. Die monteur heeft duidelijk z'n werk niet goed gedaan dus. Ik hoop dat een KPN medewerker er voor zorgt dat u die monteur niet hoeft te betalen. Want het is hier heel duidelijk dat die SuperWiFi's een ander netwerk uitzenden dan dat de Experiabox doet. Dat had de monteur op moeten lossen. Daar kwam die voor.

Heeft u een bekabeld aangesloten pc of laptop in huis? Zoja, daar heeft u dus wel internet op? Kunt u inloggen op http://192.168.2.254? Als u dat nog nooit eerder gedaan heeft: wachtwoord leeg laten bij de Experiabox v10.