Probleem:
Ik heb een V10, dus niet de V10a. Nu werken mijn super wifi punten (de witte variant) helaas niet of niet goed genoeg op de eerste en tweede (zolder) verdieping.
Situatie:
Snelheid levert op de eerste verdieping (oud huis, houten vloer) voor streaming soms problemen: video's laden niet of haperen. Ten tweede: op zolder aan de achterzijde bijna geen ontvangst, zeer lage downloadsnelheid.
Volgens een dame van de KPN helpdesk moet het lampje op de V10 aanstaan, maar ik las dat het op de V10 uit moet staan.
Vraag: Weet iemand zoals het echt moet zijn op de V10? Wifi aan of uit?
Toelichting: Ik heb aan de router V10 permanent een superwifi verbonden, als master geïnstalleerd. Op de eerste - en zolderverdieping is een Super Wifipunt.
Probleem op zolder toegelicht...
Op de zolder heb ik een netwerkkabel met switch. Als ik kabel nog niet aansluit, heb ik aan de voorzijde vd zolder, opvallend, net zo'n goede download snelheid (125) als beneden bij de router. Probleem zit echter aan de andere kant, achterzijde van de zolder!
Ook als ik op zolder het Super Wifipunt aansluit op de daar naartoe getrokken kabel, netwerkkabel, dan is er nog steeds vrijwel geen downloadsnelheid aan de achterzijde van de zolder. (Gipswanden scheiden beide kamers op zolder) . Alsof het Super Wifipunt niets doet.