Skip to main content

Goedendag, afgelopen nacht heeft er een update plaatsgevonden (kpn box 12) hieraan bedraad gekoppeld een tweetal experiaWiFi. Als ik nu in de lijst kijk welke apparaten gekoppeld zijn aan de router en experiaWiFi zijn alle beschikbare apparaten verbonden met de kpn box 12 en niets meer met de experiaWiFi. Is dat normaal na deze update? Worden de experiaWiFi’s nu gebruikt als mesh? Hoor het graag. 
 

met vriendelijke groet

dennis 

Goedendag, afgelopen nacht heeft er een update plaatsgevonden (kpn box 12) hieraan bedraad gekoppeld een tweetal experiaWiFi. Als ik nu in de lijst kijk welke apparaten gekoppeld zijn aan de router en experiaWiFi zijn alle beschikbare apparaten verbonden met de kpn box 12 en niets meer met de experiaWiFi. Is dat normaal na deze update? Worden de experiaWiFi’s nu gebruikt als mesh? Hoor het graag. 
 

met vriendelijke groet

dennis 

Ik zou de wifi van de v12 eens uitzetten om te zien of ze dan weer verhuizen naar de experia wifi.


Hoi @DennisvanZ, welkom op ons forum!
Had je de tip van Bruistablet hierboven al geprobeerd?

Als dat alleen het niet oplost is het misschien de moeite waard alles even te resetten en opnieuw in te stellen!