Skip to main content

Woensdag overstap van ziggo naar kpn. Door een monteur want dan gaan ze pas weg als alles het doet.😊 Prima service en alles werkte. Perfecte WiFi door het hele huis. 

Gisteren in een keer de wifiversterkers op rood. Niks veranderd aan de situatie. Alle stappen opnieuw doorlopen. Vanochtend op zolder groen, maar 1e verdieping rood, wsp ingedrukt en nu weer alles op rood. Weer alles doorlopen en nu weer alles op rood. Kan iemand mij helpen?? 

Wat voor modem en wifi punten gebruik je 


V12


En super wifi 2.0


Eerst stroom van superwifi2 punten dan Verbind superwifi2 met kpn box 12 via Ethernet kabel en stroom op superwifi2 punt laat 20 min a 25min draaien daarna Ethernet kabel los koppelen 


Bedankt voor je bericht. 

Dit heb ik al 2 keer gedaan. Toen de monteur er was functioneerde alles. Ik heb 1 wifipunt verplaatst en die lijkt het nu beter op een andere plek te doen. Degene op zolder werkt nog steeds niet. 

Vind het zo raar dat dit na een paar dagen helemaal ontregeld is


Hoi @Sjoerdje.D., welkom op ons forum! Heb je het in de tussentijd nog werkend kunnen krijgen? Het kan zijn dat je superwifipunten toch niet op de beste plek staan om goed signaal te krijgen. Kun je ze eens verplaatsen om te kijken of dat beter werkt?
We hebben hier ook een handig artikel over!
 

 


Ik heb contact gehad en heb ze verplaatst en opnieuw geïnstalleerd. Lijkt nu goed te gaan, maar helaas niet op de plek waar ik zou willen en waar ze eerst stonden. Namelijk naast de tv en in werkkamer. 

Jammer maar denk dat we het hier mee moeten doen.

Bedankt voor je bericht  


Blijft helaas lastig met draadloos signaal, als een kabel trekken een optie zou zijn zou je ze in principe neer kunnen zetten waar je wilt.
Bedankt voor je terugkoppeling, mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!