Skip to main content

Ik heb mijn kpn box laten resetten door kpn. Mijn storing is opgelost maar nu zie ik mijn wifi punt niet meer in mijn wlan lijstje staan van alles rondom maar mijn kpn.... staat er niet meer tussen

Dus ... u heeft nu geen WiFi meer?

Kunt u vanaf een bekabeld aangesloten pc of laptop inloggen op http://mijnmodem.kpn?


Ik heb nog wel wifi. Als ik in mijn kpn app kijk zie ik dat mijn kpn box primair aanwezig is maar mijn verbinding loopt via een kpn versterker. Dus hij is er wel maar ik zie hem niet in wifi netwerken lijst staan


Ik heb nog wel wifi. Als ik in mijn kpn app kijk zie ik dat mijn kpn box primair aanwezig is maar mijn verbinding loopt via een kpn versterker. Dus hij is er wel maar ik zie hem niet in wifi netwerken lijst staan

Wat is dat voor een versterker waar uw verbinding over loopt ? Alleen door in te loggen op uw modem kunt u uw netwerk bekijken. Apparaathulp KPN Box - KPN Box 12 - Modem instellen - Inloggen in het modem menu | KPN


Het is een experia wifi versterker. Ik kan niet in het menu als ik het aangegeven adm password opgeef wordt het niet herkent

 


Uw Box 12 is gereset zegt u, dan dient u het wachtwoord te gebruiken wat achter op het modem staat om in te loggen, onderaan bij admin password. Zo niet, eerst resetten naar fabrieksinstellingen 

  • Met de resetknop
    Deze zit aan de achterkant in het gaatje naast de groene Phone poorten. Druk met een dun voorwerp (satéprikker, paperclip) 3-5 seconden in het gaatje tot het powerlampje rood gaat branden. Laat los en wacht af. De Box gaat zich resetten en herstart. Dit duurt ongeveer 10-15 minuten.
  • En opnieuw proberen met admin password aan de achterkant.

Hartelijk dank, alles weer oke