Skip to main content

Ik heb een SuperWifi geïnstalleerd op mijn Experia 10 alles ging prima maar het werkt maar ongeveer 3 minuten dan is er geen internet in het hele huis

Wel Wifi uitgeschakeld op het modem?


nee en je moet uitschakelen?


Hoeveel SuperWiFi's heb je? In principe moet de wifi van de v10 automatisch uit gaan. 


En als de wifi van de V10 niet vanzelf uitgaat na het aansluiten van de KPN-versterkers, deze alsnog handmatig uitzetten, daar de V10 niet kan samenwerken met de KPNversterkers, daarom heb je er altijd minimaal 2 nodig, 1 om het verlies van wifi van de V10 op te vangen en 1 als extra wifipunt.

 


Maar je hebt het over SuperWifi op een kabel, toch? en ik wilde ze draadloos in verschillende delen van het huis hebben. Omdat ze naast de v10 op de kabel zitten, werkt alles, het probleem is na het loskoppelen en op de juiste plaats zetten en ik denk dat ze wifi nodig hebben, toch? Ik heb er 2. Super wifi, het huis is groot alsof ze aan de kabel zouden zijn, het heeft veel kabel nodig om te werken waar geen internet is


Hallo @A.C als je de witte superwifi's hebt daar moet er altijd 1 bekabeld aangesloten zijn op het modem en de ander kan eventueel draadloos.

Als de de zwarte super wifi's hebt kunnnen beide draadloos, maar ze moeten wel eerst bedraad geïnstalleerd worden.

 


Hallo @A.C als je de witte superwifi's hebt daar moet er altijd 1 bekabeld aangesloten zijn op het modem en de ander kan eventueel draadloos.

Als de de zwarte super wifi's hebt kunnnen beide draadloos, maar ze moeten wel eerst bedraad geïnstalleerd worden.

 

Bij de v10 kunnen ze niet beide draadloos...


nee en je moet uitschakelen?

Nee, dat gebeurt automatisch als u de SuperWiFi's aankoppelt. 

 


Hallo @A.C als je de witte superwifi's hebt daar moet er altijd 1 bekabeld aangesloten zijn op het modem en de ander kan eventueel draadloos.

Als de de zwarte super wifi's hebt kunnnen beide draadloos, maar ze moeten wel eerst bedraad geïnstalleerd worden.

Ik heb 2 zwarte en in de handleiding hebben ze geschreven om ze 10 minuten op de modem aan te sluiten totdat het lampje groen is en dan de stekker uit het modem te halen en op de benodigde plaats te zetten zodat het lampje groen blijft En dan werk ik alleen voor een moment en het internet verdwijnt in het hele huis

 

 


Ik heb 2 zwarte en in de handleiding hebben ze geschreven om ze 10 minuten op de modem aan te sluiten totdat het lampje groen is en dan de stekker uit het modem te halen en op de benodigde plaats te zetten zodat het lampje groen blijft En dan werk ik alleen voor een moment en het internet verdwijnt in het hele huis


Je hebt twee zwarte ronde SuperWiFi's begrijp ik. Met de v10 MOET er ten alle tijden één bekabeld aangesloten zijn op het modem. Het beste resultaat heb je natuurlijk als ze allebei bekabeld zijn. Draadloos geeft per definitie veel verlies.


Ik heb 2 zwarte en in de handleiding hebben ze geschreven om ze 10 minuten op de modem aan te sluiten totdat het lampje groen is en dan de stekker uit het modem te halen en op de benodigde plaats te zetten zodat het lampje groen blijft En dan werk ik alleen voor een moment en het internet verdwijnt in het hele huis

De handleiding:

U heeft de Experiabox v10. Dus de linkse "Stap 1" is voor u van toepassing. Niet de rechtse. Die kunt u negeren. Nergens staat verder dat u de eerst aangesloten SuperWiFi los kunt halen. De 10 minuten waar u het over heeft geldt voor de 2de SuperWiFi. Heel "Stap 2" is ook alleen van toepassing op de 2de SuperWiFi. Niet op de eerste.