Skip to main content

Na update geen superwifi meer,hoe wordt dit opgelost? hoorde dat dit kosteloos wordt vervangen.

Heb je voor een oplossing hieronder al gekeken? Het komt vaker voor dat de superwifi niet meer werkt, dat is niet meteen reden voor vervanging:

 

 


Goedemorgen Arjan,wij hebben  een box 12 en daar aan gekoppeld Super wifi versterkers 2 stuks.belde vanmorgen met kpn en die zeiden dat de update niet voor deze beschikbaar zijn en daarom deze versterkers het nu niet meer doen.Gr Gerrit-jan 


Dat is jammer om te horen. Ik denk dat je dan het beste via dezelfde helpdesk nieuwe versterkers kan aanvragen. Geen idee hoe jij ervoor betaalt, dat kan je het beste 1-op-1 met KPN afspreken.


Dag Arjan,ik raak nu een klein beetje in de war.....vanmorgen met kpn gebeld en die zeiden dat het via het forum gaat en het opgelost gaat worden,nu word ik weer terug gestuurd naar de helpdesk.... rare manier van werken na een fout bij kpn 


Ik ben geen KPN-medewerker, maar als ze aan de helpdesk zeggen dat deze versterkers het niet meer doen, dan heb je wel een KPN-medewerker aan de lijn. Die kan je beter helpen dan andere klanten, wij kunnen geen nieuwe voor jou regelen.

Tenzij er nog een fix beschikbaar komt, dat zou een KPN-medewerker op dit forum moeten kunnen bevestigen.


Hi @Gerrit-jan braaksma, welkom hier. Voordat het allemaal nog onduidelijker wordt… Jij hebt dus 2 witte ronde SuperWifi punten, toch? En jouw Box 12 heeft dus de update gehad voor de nieuwe Software.

Dat had niet mogen gebeuren bij jou. Ik heb er meerdere signalen over ontvangen en ook intern aangekaart. Maar daar heb jij niks aan. Dus ik ga m'n best om jouw SuperWifi 1 punten dan te vervangen voor SuperWifi 2 punten. Zodra je die (tijdelijk) bekabeld aansluit halen die ook de nieuwe Software op en werken ze zoals je gewend bent. Je hoeft dus niet te bellen.


Dag Paul,als ik het goed begrijp sturen jullie een nieuwe bekabeling op? En na een update kan ik tijdelijk weer een goed werkende wifi krijgen. En je zorgt voor superwifi 2 die we dan krijgen. Groetjes Gerrit-jan 


Dag Paul,als ik het goed begrijp sturen jullie een nieuwe bekabeling op? En na een update kan ik tijdelijk weer een goed werkende wifi krijgen. En je zorgt voor superwifi 2 die we dan krijgen. Groetjes Gerrit-jan 

Nee, ik stuur je gewoonweg SuperWifi 2 punten op ter vervanging van de SuperWifi 1 punten. Als je die dan even (ong. 20 min tot lampje constant groen brandt) bekabeld aansluit, halen die punten de nieuwe Software op. Daarna kunnen ze gewoon draadloos op hun plek (zoals je nu waarschijnlijk ook hebt).

De update SuperWifi 1 punten is nog niet klaar en dat duurt nog wel even. Vandaar deze oplossing.


Top! 


En goed geregeld Paul,bedankt alvast 


Graag gedaan en excuses voor de onduidelijkheid. Je krijgt een sms zodra de order is ingevoerd!


Dat kan gebeuren toch? Maar blij dat het opgelost wordt. Was eerst misschien huiverig voor de oplossing maar nu ben ik gerust gesteld. Fijne dag nog 


Dag paul, 

 

ik hang net op met jullie klantenservice, ik heb precies hetzelfde probleem. Zij konden mij niet verder helpen; maar gaven wel de tip om dit topic op te zoeken en aan jou te vragen of je me verder kan helpen met de 2 nieuwe superwifi-punten. Zou dat kunnen? Ik heb 2 superwifi-punten en kan nu zowel in mijn werkkamer als in mijn woonkamer niet meer goed internetten; heel onhandig. Ik hoor het graag, dank voor je hulp vast! 
 

evelien 


Hi @Eevelienn! Ik zie dat je me ook al een privébericht hebt gestuurd. Het verhaal hierboven is volgens mij wel duidelijk. Je hoort van me.


Geweldig paul, dank voor je hulp!Â