Ik heb een nieuwe KPN wifi versterker gekocht (2e). Het updaten van de software via de modem verloopt goed (groen lampje). Als ik na enkele uren de versterker ontkoppel uit de modem dan gaat de wifi versterker gelijk op rood. Verplaatsen naar de beoogde plaats tussen modem en 1e versterker blijft eindigen in een rood signaal, ook na het activeren van beide WPS-knoppen. De 1e versterker blijft wel eindigen op groen. Hoe kan ik de 2e wifi versterker wel, ontkoppeld van de modem, werkend krijgen, d.w.z. op groen. Ik heb alle instructies gelezen en geprobeerd. Ik heb de neiging de versterker te retourneren.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Aangezien de eerste versterker wel op groen blijft, kan het zijn dat de tweede versterker niet genoeg signaal krijgt. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen:
- Zorg ervoor dat de tweede versterker binnen het bereik van de eerste versterker staat. Misschien is de afstand te groot voor een goed signaal.
- Start de versterker opnieuw op door de stekker uit het stopcontact te halen en weer in te steken.
- Druk de WPS-knoppen één voor één in, niet tegelijk. Dit kan soms helpen bij de verbinding.
- Probeer de versterker op een andere plek tussen het modem en de eerste versterker te zetten. Soms kan de locatie het verschil maken.
Wat je ook nog kan doen is even helemaal opnieuw beginnen, we noemen dat ook wel een “Schone Installatie”. In het topic hieronder lees je hoe je dit kan doen. Als dit ook niet werkt, kun je de versterker retourneren of contact opnemen met onze klantenservice voor verdere hulp.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.