Skip to main content

V10 met 3 experia versterkers zeer slechte wifi

Alle stappen met de wifi manager doorgenomen en nu is het nog slechter !

Modem blijft wifi doorgeven zelfs als de versterkers schijnen te werken

 

Hoi @Michel Vroone , welkom om het KPN forum waar klanten elkaar helpen.

Wat is je vraag precies?


De vraag is hoe krijg ik wel goede wifi in het gehele huis ?

Nu is het werkelijk dramatisch en kan ik beter het wachtwoord van de buren vragen !

Het modem blijft ondanks 3 versterkers wifi hotspot met andere worden de V10 blijft wifi station terwijl hij volgens KPN geen wifi meer moet doorgeven dit zouden de versterkers moeten overnemen maar dit gebeurd niet


Heel vervelend natuurlijk als je niet de snelheid ervaart die je verwacht. Heb je de wifi-manager van KPN al eens doorlopen?

Weet je zeker dat de wifi-punten wel werken, want het lijkt erop afgaande op jouw klachten dat ze niet goed verbonden zijn.


De wifi van de v10 MOET uit. Een enkele keer gebeurd het dat die niet uit gaat.  De experia wifi's opnieuw installeren helpt meestal en anders handmatig uit zetten.  Ik heb dezelfde combinatie en het werkt bij mij uitstekend. 


Hoe zet ik de wifi van de V10 uit ? 

De versterkers zijn bekabeld aangesloten


Inloggen in je router, tabblad Wifi, daar uitzetten onder onder aan/uit-configuratie

(is er niet ook een knopje voor? ik heb deze box niet)


Alles geprobeerd maar het is nog steeds SLECHT !

KPN gemaild gebeld maar ho maar geen oplossing, gebruik de wifi manager, nou die doet er helemaal niets aan. KPN hoe lossen wij dit op ?

Ik zou terug gebeld worden NADA !

Als dit zo doorgaat stap ik over op een andere provider na meer dan 20 jaar !!!


Dankjewel voor de update @Michel Vroone, maar jammer om te lezen dat het nog niet beter is geworden.

Je hebt het advies van @XS4-Arjan succesvol opgevolgd begrijp ik? Je ziet dit ook terug in de instellingen van het modem?

Mocht dit het geval zijn dan raad ik je aan om de versterkers te resetten en opnieuw te koppen, want als ze het signaal nog steeds niet overnemen dan is er iets fout gegaan bij de eerste koppeling.