Hoi ,
Ik ben niet erg tevreden met snelheid WiFi ik heb expedia v10 icm 2x expedia wifi .
Dit is altijd voldoende geweest maar , verwacht door ik meer WiFi gebruik .
Thuis werken en kinderen met laptop en telefoon . dat wifi nu vaak te traag is of dit nu pas opmerk.
Binnen 2-3 meter van expedia wifi's +/- 200 Mbit , maar elders in huis 10-20 Mbit
Nu ben ik 2 avonden met de Wifi manager bezig geweest maar ,daar word ik niet blij van.
na opnieuw opstarten modem, en paar rondjes door huis om de manager te doorlopen om lampjes controles en de speedtesten geen verandering.
Als ik het resetten Expedia wifi 's wil overslaan, krijg ik het advies om een monteur te laten komen.
Lijkt mij niet nodig ,oorzaak is bereik van expedia wifi accses points.
En daarom toch resetten expedia wifi ap's loopt wifi manager vast ,en of bij het resetten van de expedia wifi kan je niet meer inloggen op wifi .
Expedia wifi's nemen lijkt het ,niet de instellingen over van v10 na reset, dus andere naam en wachtwoord.
pas na gehele reset (spanningsloos) start alles weer op als voorheen , maar word hier niet wijzer van.
WiFi is nog steeds het zelfde, en wifi manager dus niet een keer kunnen doorlopen tot eind
Ik zou WiFi toch graag beter willen ,