Skip to main content

Twee vragen.

 Ik heb nu de WiFi versterker van mijn huidige provider. Volgens hun mag ik die houden 😃. Nou is mijn vraag of deze versterker de KPN router ondersteunt. Merk is Zyxel.

Binnenkort heb ik op mijn iPhone 14 Pro Max de E-Sim van Simyo. Krijg ik dan korting zodra het contract van de huidige Alles in 1 provider afloopt op het Mobiele Abonnement en het Pluspakket gratis?

Twee vragen.

 Ik heb nu de WiFi versterker van mijn huidige provider. Volgens hun mag ik die houden 😃. Nou is mijn vraag of deze versterker de KPN router ondersteunt. Merk is Zyxel.

Ja. Gewoon WiFi op de KPN Box uit zetten.

Binnenkort heb ik op mijn iPhone 14 Pro Max de E-Sim van Simyo. Krijg ik dan korting zodra het contract van de huidige Alles in 1 provider afloopt op het Mobiele Abonnement en het Pluspakket gratis?

Nee. Volgens mij niet. U krijgt bij Simyo wel dubbele data dacht ik.


Kan iemand mij hier over een antwoord geven?


Kan iemand mij hier over een antwoord geven?

Je krijgt bij KPN geen korting omdat je klant van Simyo bent.

Je krijgt bij Simyo dubbele data en belminuten als je een thuisabonnement hebt bij KPN.

Ieder merk versterker kun je bij KPN aansluiten, ze werken alleen niet samen met de KPN modem/router.

 


Ik zie dat de KPN forum community jouw vragen al heeft beantwoord @Arnout Heuvelmans. Mocht je nog meer willen weten? Stel je vragen gerust. De KPN community denkt graag met je mee. 💪