Skip to main content

sinds een paar dagen de tweede wifi punt was niet meer op groen. alles meermalig gereset , bekabelde punt staat op groen maar de expedia V10 knippert nu ook dat wifi zend . ik heb er over gebeld en is mij  vertelt dat een landelijk storing is , hebben meer mensen deze probleem ook? 
ik zag een paar keer de primaire wifi punt een update doen, laat kpn weten waneer deze probleem is verholpen , gaat het van zelf dat de punten op groen komen? de tweede brandt nu oranje maar het houdt mij bezig waarom de modem ook is gaan uitzenden.
met vr gr kyros
 

Hallo @kyros,

Er zijn een aantal zeldzame gevallen waardoor bij sommige klanten de superwifi punten niet meer goed werken na een update i.c.m. de v10.  Dit probleem is momenteel in onderzoek en houd vooral het forum in de gaten voor een update. 


ok. moet regelmatig de superwifi punten van de stroom  af halen?


Houd het komende periode even in de gaten. Misschien zul je merken dat de punten zelf weer gaan verbinden en de wifi op de v10 weer uit gaat. 


Hoi @kyros, hopelijk werkt het inmiddels weer goed! Anders kan je de stappen volgen uit het artikel : SuperWifi: rood lampje of continu groen knipperend lampje | KPN Community. Mocht je thuis een draadloze verbindingsset (dvs) hebben dan kan het ook helpen om de adapters even 60 seconden uit het stopcontact te halen en daarna weer terug te plaatsen. 


Hallo, 

Ik heb superwifi volgens kpn klantenserive moet wireless niet uit, maar volgens de handleiding wel. Wat is het juiste antwoord? Wireless handmatig uitzetten of laten branden het lampje (groen).

 

groetjes