Skip to main content

Eind oktober ben ik overgestapt op KPN glasvezel. De monteur heeft twee versterkers geïnstalleerd. Van een van die twee brandt het groene licht niet meer. Het groene lich op de adaptor brandt wel.

Hoi @Loekh56 . Dan is de oplossing vaak om die zonder groen lampje even 10 seconden uit te zetten.

Hier is meer info over de SW's te vinden: 

 


Eind oktober ben ik overgestapt op KPN glasvezel. De monteur heeft twee versterkers geïnstalleerd. Van een van die twee brandt het groene licht niet meer. Het groene lich op de adaptor brandt wel.

Misschien staat het ledje gewoon uit. Druk eens kort de wps knop in. Daarmee ga je van led aan naar led dim naar led uit en weer terug.


Ik heb de nieuwe super versterkers en zie daarop geen wps-knop. Alleen een aan/uit-knop.


Op de zwarte variant zit wps knop aan de voorzijde


Oké, ook dit lost het probleem niet op. Ik kan hem ter reparatie terugbrengen naar een KPN-winkel. Maar aangezien de Sonos die erop aangesloten is gewoon werkt, denk ik dat ik daar maar vanaf zie.


Oké, ook dit lost het probleem niet op. Ik kan hem ter reparatie terugbrengen naar een KPN-winkel. Maar aangezien de Sonos die erop aangesloten is gewoon werkt, denk ik dat ik daar maar vanaf zie.

Hallo @Loekh56 ,

Je zou via de app KPN Thuis kunnen controleren of jouw SuperWifi-punt werkt. Als dat zo is, dan zou in theorie het lampje defect kunnen zijn. Dat is dan geen heel groot probleem. 
 

Als het SuperWifi-punt echt helemaal defect is, dan zou je gebruik kunnen maken van je garantie. 


Dank, Noordzee!