Skip to main content

Vandaag superwifi (witte) aangesloten. Ineens verschijnt mijn oude wifi adres bij beschikbare wifi netwerken en verdwijnt het huidige netwerk. Daarna alles afgekoppeld en modem (Experia12) gereset. Daarna verschijnt korte tijd wifi netwerk dat bij deze modem hoort en dan springt ie weer terug naar het oude wifi netwerk. Komt dit bekend voor?

 

Net alle superWifi gerest naar fabriekasinstellingen en daarna de modem. SuperWifi niet verbonden met modem Na een paar minuten springt modem naar het oude netwerk die ik al een hele tijd niet meer gebruik. Inmiddels verhuisd en een nieuwe modem ontvangen met een nieuw abonnement.

Dat kan best kloppen want kpn slaat de wifi gegevens op zodat bij een modem wissel de oude gegevens weer gebruikt kunnen worden. Je hoeft dan niets te veranderen in de mobiele apparaten.  Hier kan je het één en ander aanpassen. 


#Joep1965 Het is gelukt! Dank voor je reactie.


Ik zie dat je inmiddels al goed geholpen bent door de community @DZ37. Mocht je nog ander vragen hebben, stel ze gerust! De community denkt met je mee, zoals je al hebt ervaren 💪


Reageer