Plots was de muziek stil. En het bleek aan de wifi te liggen. Bekabeld werkte de muziekspeler goed. Vooraf was er twee keer een hikje in de verbinding wat ik maar aannam als een bufferprobleempje om de een of andere reden, maar misschien ook wel een voorbode. Maar ook na het resetten van de v8 router werkt het nog niet. De wifiversterker die ernaast staat resetten werkt ook niet. De wifi op de V8 aanzetten gaf wel weer wifi. Het zit dus in de wifi versterker. Ik heb tot 4 maal toe met de thuisapp de code aan de onderkant gescant maar zonder resultaat. De scan herkent de code en als de cirkel in de app is doorlopen is er niets gebeurd. Blauwe lampje brandt maar desondanks geen verbinding. De wifi wordt ook niet overgenomen van de V8, die blijft gewoon werken.
Wat kan het zijn?
ps: de thuisapp vermeld niets over andere apparaten in huis ondanks dat die er wel zijn. Werkt dat alleen met de wifiversterker die nu niet werken?
edit: toch nog weer eens geprobeerd en ik kwam ies verder: de app op mijn telefoon vroeg om aan te geven waar de wifiversterker stond. Om vervolgens te vragen of ik er nog een wilde aansluiten, Ja. ik naar zolder, daar brande het blauwe lichtje niet. Ook gescand maar hier kon ik verder niets invullen en ook bleek de huiskamer uiteindelijk toch niet geregistreerd in de app. En nog steeds geen werkende wifiversterkers.
Zolder is een thuiswerkplek!!!