Skip to main content

Hallo, 

Ik heb zo'n 8-9 jaar geleden een wifi versterker van KPN gekregen (de oude vierkante witte). Nu ruik ik sinds enkele dagen een soort van “verbrand plastic” lucht. De versterker staat gewoon in de schaduw op zolder, maar wordt erg heet. Het plastic rondom de ventilatie gaatjes is ook bruin aan het verkleuren….precies op de plek waar hij heet is. 

Voorlopig heb ik de versterker maar uit het stopcontact gehaald, maar zou graag een vervangend examplaar krijgen (heb op zolder geen bereik). Wat zijn de mogelijkheden, gezien deze versterker al zo'n 8 jaar oud is?

 

Hieronder een foto van de verkleuring (hopelijk zichtbaar….lastig op de foto te zetten):

 

 

Die zult u zelf aan moeten schaffen. Dat kan via die shop:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2361689/kpn-superwifi-punt/

Welk modem heeft u? Als u de Experiabox v10 zonder a heeft, dan zult u er 2 nodig hebben. Dit omdat het WiFi van de Experiabox zelf uit gaat.

Via MijnKPN of de WiFi Manager kunt u ze misschien iets goedkoper aanschaffen. En u kunt ze ook huren tegenwoordig. 


Hi @FamMeurs,

Ik zie dat Nick je al heeft gewezen op onze nieuwe SuperWifi punten, deze hebben meer (actuele) mogelijkheden dan je behoorlijk oude vierkante versterker. Hij heeft het wel lang volgehouden trouwens! 💪🏼

Het huren van 1 of 2 SuperWifi punten is tegenwoordig een optie:

Ik doe dit zelf ook een vind het vooral een fijn idee dat ik ‘voor altijd’ garantie heb, ook al is de standaard fabrieksgarantie van 2 jaar voorbij 😊


Reageer