Skip to main content

Hi,

Om Warzone/Call of Duty te spelen moet ik port forwarding gebruiken anders kan ik niet verbinden met de servers van Call of duty. Echter wanneer ik de port forwarding instel werkt dit niet via mijn draadloze wifipunt (1e verdieping) want via dit wifipunt kan ik niet verbinden met Call of Duty via mijn PC. (Mijn PC is via wifi verbonden) Wanneer mijn PC  is verbonden via het wifipunt dat met een kabel aan de modem is verbonden (begane grond), dan werkt het wel. Ik heb beide wifipunten volledig gereset na het instellen van de port forwarding zodat alle instellingen werden overgenomen. Als ik de wifi punten van plaats verwissel veranderd er niets.

Dit is een probleem omdat mijn PC niet standaard het wifipunt van benden pakt maar vaak ook die boven staat en dan werkt Call of Duty niet. Iemand een oplossing?

Dank!

Hoi @Hawee567 en welkom op ons forum!

Als je een port forward instelt hoort dit te werken voor je gehele verbinding, onafhankelijk van met welk SuperWifi punt je verbonden bent. In je forumprofiel zie ik dat je de Box 12 hebt. Hier lees je precies hoe je port forwarding instelt voor de KPN Box 12. Heb je je port forward op die manier ingesteld? Zo niet, probeer je het en laat je weten of dat helpt?

Als je 't wel zo ingesteld hebt, vertel je dan meer over waar je precies op vast loopt? Als je foutmeldingen te zien krijgt, deel ze dan ook vooral, dan kunnen we hier op het forum met je mee denken.


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!