Skip to main content

Ik heb geprobeerd om een tv op de kleinkinderkamer aan te sluiten, maar tevergeefs. Ik heb daar een wifi aangesloten en een Aris tv ontvanger, maar wat ik ook deed, het lukte me niet. Wat er naderhand gebeurde is dat de tv in de woonkamer het wel normaal doet, maar de tv die al op onze slaapkamer stond nu regelmatig stilvalt/uitvalt. Het beeld blijft stilstaan en de witte ronde wifi knippert met blauw licht. Ik heb de router in de meterkast al eens een tijdje stilgezet en toen weer opgestart, maar het probleem met de tv op de slaapkamer blijft.

 

De Arris tv ontvanger ondersteunt geen WiFi. Die moet bekabeld aangesloten worden. Dus hoe heeft u hem aangesloten? Heeft u hem bekabeld op een SuperWiFi aangesloten? 

Welke router heeft u? Heeft u witte of zwarte SuperWiFi's? 

Kunt u niet gewoon een kabel leggen? Want dat is het beste.


Welkom op de community @Bigdaddykane, dat model tv-ontvanger kan inderdaad niet via WIfi worden aangesloten zoals Nick al noemt. De Arris ontvanger moet met een kabel aangesloten worden. Dat kan met een directe kabel naar het modem, het kan via een switch en het kan via een draadloze verbindingsset (witte kastjes in het stopcontact), maar niet via Wifi. Is het niet mogelijk om daar een kabel aan te leggen?