Skip to main content

Ik heb ook problemen met de Wifi.

Heb 2 maanden geleden 2 super wifi punten geinstalleerd, waarvan 1 geen verbinding meer maakt.

Ook valt regelmatig het hele wifi weg en moet ik het modem steeds opnieuw opstarten.

Dacht hiermee beter wifi te krijgen, maar is een groot drama.

Beste ​@N. Gielen zie onderstaande links voor mogelijke oplossingen:

en

Welk merk en type modem heb je van KPN en hoe zijn de wifipunten op de modem aangesloten, bekabeld, draadloos of anderszins?

De Experiabox V10

Deze zijn draadloos verbonden

Als het modem nig niet voorzien is van de nieuwste softwareversie dan moet er één wifipunt bekabeld zijn. Sowieso is het altijd verstandig om wifipunten te bekabelen. Log even in het modem en laat even weten welke versie er op staat.

Beste ​@N. Gielen welke firmwareversie heeft jouw modem, direct te zien op de inlogpagina van de modem.

Het is de Experiabox V10A met firmware v5.00.60

Gaat er op het modem een alarmledje branden op het modem? Heb je draadloze verbindingsets in gebruik?

Ik heb nu beide superwifi opnieuw kunnen koppelen, dus dat probleem is opgelost.

Echter valt met de nodige regelmaat de hele wifi weg. Moet dan de modem opnieuw opstarten.

Hoi ​@N. Gielen , welkom op onze community! Ik zie dat er al mooi meegedacht wordt! Met deze softwareversie moet wifi op je v10 uitgeschakeld staan en het eerste superwifi punt bekabeld. Bij de volgende update hoeft dat niet meer.

Reageer