Skip to main content

Nadat de monteur nieuwe apparatuur heet aangesloten, heeft hij mij verzocht de Super wifi 2 terug te sturen, na een telefoontje over aanpassen abonnement.  Na de nodige strubbelingen lijkt het abonnement aangepast. Maar ik ontving gisteren een mail om apparatuur, TV ontvanger, terug te sturen. Die is door monteur meegenomen. Toen ik dan maar, voor de 2e keer, probeerde de Super Wifi 2 in te leveren bij de kpn winkel, werd me wederom meegedeeld dat dat niet kon. Ik moet wachten op een doos. Kortom kpn wil iets van mij wat ik niet heb, ik wil iets teruggeven aan kpn, maar dat mag niet. Ik word als een klein kind heen en weer gestuurd. Wat gaat er niet goed?

Hi ​@Netty K en welkom bij de KPN Community. Goed dat je dit meldt!

We hebben instructies voor het terugsturen van KPN apparatuur. Als je daar de opties kiest die op jou van toepassing zijn (wat de SuperWifi 2 betreft) dan vind je daar hoe je deze terug kunt sturen. 

Mocht het daar niet duidelijker van worden, dan kun je ook een belafspraak maken met ons. 
Je wordt dan gebeld op een moment dat jou uitkomt en kunt daar ook meteen aangeven dat de monteur de tv-ontvanger mee heeft genomen. 🙂

Reageer