Skip to main content

Ik heb na een heleboel gezeik de boel weer werkend. Voor hoe lang weet ik niet, maar we gaan het zien. Nu heb ik één superwifipunt over dat ik in de zomer kan gebruiken voor wifi in de tuin, maar ik krijg dat malle ding niet gereset. Als ik de factory reset knop indruk gaat het lampje op een gegeven moment rood branden en dan verandert er helemaal niks meer. Al houd ik het knopje vijf minuten ingedrukt. Is er een workaround?

 

Hi @marcoen! Niet de bedoeling dat hij rood blijft branden, dus ik raad je aan om ons rood lampje op het SuperWifi punt kennisartikel door te nemen en de tips daar te proberen. Eventueel kun je op ons algemene kennisartikel over de Superwifi punten meer uitleg vinden over de lampjes. Hopelijk lukt het zo wel om hem in te stellen en werken te krijgen! 


Dank Sanne. Ik kan die hele reset dus gewoon overslaan en het schijfje aan het modem hangen. Omdat ik de laatste tijd nogal gezeik had met die dingen, leek een reset me wel wenselijk. Maar dat is kennelijk niet te doen. Ik worstel nog even door. Hopelijk blijft het nu werken. 


Ook prima natuurlijk! Mocht je nog tegen dingen aanlopen, laat je het hier weten? 🙂 Duim ik in de tussentijd dat alles stabiel blijft.