Skip to main content

Hallo, ik zie dat dit probleem al eerder aan de orde is gekomen, maar ik heb een nieuwe Samsung a52. Deze heeft regelmatig dat ik wel verbinding hem met de wifi maar geen internet. Andere apparatenĀ  hebben dit niet, opnieuw opstarten van de wifi verbinding heeft dit niet. Ik heb de v10 met wifi versterkers van KPN. Ik heb deze al gereset, maar zonder resultaat. Hebben jullie een oplossing?Ā 

Welkom op het forum @WalterRuig! Vervelend dat het niet lukt om internet te krijgen met de Samsung. Er zijn een paar dingen die je kan doen om te kijken of we het makkelijk op kunnen lossen.

  • Verbind eerst je Samsung A52 met een wifi netwerk op een andere locatie. Zo kan je uitsluiten dat het niet direct in het toestel zit.
  • Ga daarna in de instellingen van je telefoonĀ naar ā€œWifiā€. In de lijst met beschikbare wifi netwerken zal je eigen naam staan. Kies voor het tandwieltje rechts van die naam. Onderaan staat de optie ā€œVergetenā€. Zodra je die gekozen hebt verbind dan opnieuw.
  • Als dat niet werkt, probeer dan via onze pagina je wifi naam te veranderen. Dit betekent wel dat je ook andere apparaten met de nieuwe naam moet verbinden.
  • Heeft ook dat niet gewerkt, probeer dan je Samsung terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Dit heeft wel tot gevolg dat je alle informatie die je niet ergens anders opslaat dan op je telefoon weg is. Doe dit dus alleen als alle andere stappen niet zijn gelukt.Ā 

Laat je hier weten of je het hiermee hebt opgelost?


Grappig het is mij ook overkomen. Ik heb een A52s en ik heb net een KPN verbinding, maar ik heb dezelfde problemen ondervonden. Ik heb de Netwerkinstellingen gereset. Dat betekent dat ik ALLE netwerkverbindingen verlies. Maar dat is geen probleem.

Het werkt! dus doe het alsjeblieft!

Ā 

groeten Tjerko Hendriks


Goedemorgen,

Vraagje,je zegt alle netwerk instellingen gereset.

Van je A52 of v10 modem?..ik heb de na gewijzigd, dat hielp niet,netwerk vergeten ook niet.

Alleen mn a52 naar fabrieksinstellingen terug zetten nog niet.

Bedoelde je deze?


Alleen je alleen die laatste stap nog niet gedaan hebt, dan kun je dat doen. Je moet in ieder geval het rijtje van boven naar beneden aflopen.Ā 

Doe je wel een reset van jouw toestel, vergeet dan niet een back up te maken. Zodat je geen gegevens van jouw toestel verliest.Ā