Skip to main content

Sinds een paar weken bij KPN. Nu koppelt mijn Samsung S10e niet met de modem maar wel met de superwifi punten. Hoe kan dit?

Box12 met zwarte Superwifi’s? Waar staan ze in huis?

 

Wifi uit en aan op je s10. Waar verbind hij dan mee als je naast modem staat?


Inderdaad box 12 met 2 superwifi punten. De Wi-Fi punten staan in de keuken (geen open keuken maar aparte ruimte zonder directe verbinding met woonkamer) op de begane grond en in de logeerkamer. 

Als ik Wi-Fi uit-en-aan zet op de telefoon staande naast de modem dan verbindt deze helemaal niet, dus niet met de modem maar ook niet met de WiFi punten. 

Wanneer ik vervolgens door/in de woonkamer in de richting van de keuken loop verbindt de telefoon met het punt in de keuken.

De Galaxy S10e heeft overigens wel een week of 2 verbinding gehad met de modem en heeeeel af en toe verbindt hij wel met de modem doch dat is dan van korte duur. De telefoon van mijn vrouw Galaxy S20 verbindt wel gewoon door het hele huis. 

 


Hoi @DianaEnOtto, welkom op ons forum!
Wat een merkwaardig issue, we denken graag even mee. Waar heb je je experiabox staan in verhouding tot je superwifi punten? Hoe heb je alles op elkaar aangesloten zitten?

Je kunt hierover ook met ons bellen op 0800-0402


Het probleem is inmiddels verholpen. Afgelopen vrijdag was de WiFi ontvangst op meerdere devices opeens onverklaarbaar slecht. De router en de WiFi versterkers uit-en-aangezet en de telefoon maakte weer verbinding met de router en de WiFi versterkers.