Mijn naam is Herman en ik heb onlangs gebruikgemaakt van uw diensten. Helaas heb ik per ongeluk de Wi-Fi-versterker beschadigd. Hiervoor bied ik mijn oprechte excuses aan.Kunt u mij alstublieft laten weten hoe ik dit kan oplossen? Ik sta open om de kosten voor vervanging of reparatie te vergoeden en hoor graag wat de volgende stappen zijn.Alvast bedankt voor uw begrip en hulp
Hoi ​
Beter even bellen met de klantenservice met het gratis nummer van de KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Je kunt ook zelf een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt, scroll de pagina van de link even naar beneden.
 Hi ​
Ik denk graag mee. Welke versterker heb je precies van ons en werkt deze nog wel? Heb je de versterker gekocht of huur je deze bij ons? Het snelste is inderdaad om even contact met ons op te nemen.Â
Je kunt ook zelf een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt, scroll de pagina van de link even naar beneden.
Â
Bij koop is het jammer. Maar je 'mag' je eigen spullen stuk makenÂ
Bij huur wordt het ietsje anders. Dat kan alleen met de witte SuperWiFi 2 het geval zijn. Maar die is ook te koop.
Kijk dus even op de specificatie van de maandelijkse factuur. Staat ie er niet op, is het je eigendom.Â
Wordt ie wel vermeld bij de maandelijkse kosten dan is ie van kpn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.