Kunnen de SuperWifi punten ook worden gebruikt voor versterking van het signaal van een Apple-router?
Toelichting: In een hoekkast in de woonkamer hangt de Experia box v10; van daaruit loopt een ethernetkabel naar mijn router (AirPort TimeCapsule), die op op een halfhoge kast midden in de woonkamer is opgesteld. Vrijwel alle randapparatuur is met genoemde Apple-router verbonden, met een kabel of via WiFi. Ook in een aparte kamer staat apparatuur opgesteld, die op het netwerk van mijn router is aangesloten.
Het WiFi-signaal in de andere kamer is niet optimaal. Als ik met mijn i-phone daar naartoe loop, wordt de inkleuring van het wifi-symbool minder. Ergo nog, bij een upgrade van randapparatuur verscheen de mededeling, dat het wifi-signaal zwak was. Reden voor mij om een test te laten uitvoeren met de Wifi Manager, met als resultaat de aanbeveling om SuperWifi punten te installeren.
De test is uitgevoerd bij gebruik van het netwerk van de router. Mag ik aannemen, dat ik met de aanschaf van SuperWifi punten niet gehouden ben om deze punten te verbinden met de Experia box v10, maar dat het wifi-signaal van mijn router eveneens met SuperWifi punten kan worden versterkt?