Skip to main content

Vanaf 31 maart (na storing in wijk) hebben wij last van wegvallende wifi op compleet willekeurige momenten. Ongeacht welk wifi kanaal er wordt gebruikt, ongeacht de hoeveelheid apparaten die op de WiFi versterker zitten.  Let wel, deze WiFi versterkers zijn allemaal bedraad aangesloten en branden groen.
De snelheid fluctueert ook geregeld, We hebben overigens de V10 box en glasvezel. Snelheden verschillen tussen de 0,1mbps download tot 200 mbps download.  Computer is bedraad, die haalt zijn snelheid van 200mbps  

Diverse keren modem gereset door mijzelf en door de klantenservice helaas heeft dit niet geholpen. Tevens meerdere keren wifimanager gestart, en een totaal schone installatie van de super WiFi punten. Ook dat helpt niet. 
Tv verbinding is overigens wel Ok, deze is bedraad. 

Heb in eerste instantie gevraagd om een nieuw modem om in ieder geval uit te sluiten of het niet aan de modem zelf lag, dat was volgens de medewerker niet zo, dus deze werd ook niet vervangen  

De enige mogelijkheid die ik geboden krijg is een betaalde monteur. 
Het is namelijk niet dat ik wifi vraag op zolder, al zou ik dat graag willen, maar simpelweg werkend internet/wifi op een paar meter van de box. Mocht dat het geval zijn geweest had ik het volledig begrijpelijk gevonden dat dit op eigen kosten is, maar in dit geval gaat het uitsluitend over de werkbaarheid van de basisbehoeften die geleverd horen te worden. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat ik honderden euro's moet betalen om dit normaal werkend te krijgen, terwijl ik al een flink abonnement kosten hebt  

Mochten er nog suggesties zijn van leden dan wel van KPN zelf, hoor ik het heel graag. Want ik weet het niet meer.

Goedemorgen @Jantj en welkom hier op ons forum :)

Wat zuur dat je sinds de storing van 31 maart zoveel problemen ervaart met je wifi. Ik kan ook niet meteen plaatsen wat hiervan de oorzaak is maar we denken uiteraard graag met je mee. Ik begrijp dat je op dit moment ook gebruik maakt van Super wifi punten; hoe is de wifi als je deze wifi punten eens loskoppelt zodat alleen de Experia Box zelf een wifi signaal uitzendt, zou je dat eens kunnen proberen? Op die manier hoop ik te kunnen achterhalen in welke hoek we moeten zoeken; in de hoek van de Experia Box of in de hoek van de Super wifi punten. Zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet!