Skip to main content
Beantwoord

Sinds wij super WiFi hebben schiet een paar keer per dag het modem op rood. Experiabox V10a

  • 30 November 2021
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Dag, sinds wij super WiFi hebben schiet een paar keer per dag het modem op rood. Experia V10a

mwt thuis werken en altijd via teams is dit een vervelend probleem. Voor de  super WiFi liep alles goed alleen was er dan een zwakker signaal op de bovenste verdieping. Alles is meerdere keren herstart. 
kunnen jullie hulp bieden?

 

mvg,

Ennio Brouwer. 

Hi @Ennio Brouwer, ja hoor dat kunnen we zeker! 

Ik vind het gek dat je dit probleem hebt, sinds je de SuperWifi punten in gebruik hebt… Ik ben dan ook nieuwsgierig of het probleem wel of niet speelt als je de SuperWifi punten loskoppelt? Maak je ook gebruik van interactieve TV, zo ja: hoe is de TV ontvanger aangesloten op het modem en ervaar je daar ook problemen mee?

Ik zie geen klantgegevens ingevuld in jouw Forum profiel, dus ik weet niet van wat voor een soort verbinding je gebruik maakt: mocht het een Glasvezel verbinding zijn, dan is mijn advies om het Glasvezelaansluitpunt voor minimaal 2 minuten stroomloos te maken en daarna het modem handmatig te resetten. Als je dat hebt gedaan, kun je de SuperWifi punten een fabrieksreset geven en alles opnieuw aansluiten, het volgende topic kan je hierbij helpen:

Ik lees graag je antwoorden en bevindingen! Als het na resetten nog niet naar tevredenheid werkt, dan zie ik graag jouw klantgegevens terug in jouw profiel, zodat ik jouw verbinding kan controleren.


Dag Shyrin,

Ik heb mijn profiel completer gemaakt. Ben zelf meer van het bellen dan via forums. 
Wij hebben KPN Experia V10A via glasvezel. Het modem is een Arris VIP 2952 Ik ga jouw tips uitproberen. Hoe reset ik het modem en super WiFi  zoals je schrijft? 
 

Groet, Ennio 


Hoe reset ik het modem en super WiFi  zoals je schrijft? 
 

 

Door met een pinnetje het resetgaatje ongeveer 10 seconden in te drukken:)


Bedankt voor jouw reactie, @Ennio Brouwer. Linkje om het modem handmatig te resetten had ik al toegevoegd: :point_right_tone4:  https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm 

Bellen mag natuurlijk ook! Mijn collega's zijn telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!