Skip to main content

Beste KPN medewerker, 

Op 22 maart al melding gemaakt van trage en slechte wifi, echter tot op heden zit er geen beweging in de zaak. Elke keer als ik via de app dit aangeef kom ik weer bij de wifi manager uit en dat leid echt helemaal tot niets, dus wanneer gaan jullie over tot echte actie?

Tsja, wifi is niet iets waarvan een provider verantwoordelijk is. Dat kan ook niet omdat het wifi signaal gevoelig is voor omgevingsfactoren.  Om overal goed wifi te hebben komt best wat voor kijken.  Kunt u wat meer vertellen over uw netwerk? Welk modem heeft,  waar staat die, wat us er zoal op aangesloten   werkt de bekabelde pc of laptop wel goed? 


Werk hier echt top.....goede wifi.

 


Hoi @Erik Timmer, welkom op ons forum!
Slecht wifi word niemand vrolijk van! Maar gelukkig moet dat altijd wel op te lossen zijn. Je schrijft dat de wifimanager het niet oplost, waar komt die precies op uit?
Meet je met een bekabelde verbinding wél stabiel?

We hebben hier ook een paar handig topics voor!

 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je een oplossing gevonden hebt.  Anders weet je ons te vinden!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je een oplossing gevonden hebt.  Anders weet je ons te vinden!

Dat wil niet zeggen dat het probleem met de wifi boven is opgelost. Heb dit probleem al op 23 maart gemeld en wordt niet echt geholpen. 


Ah balen dat het nog niet fijn werkt @Erik Timmer. We denken hier graag met je mee naar een oplossing.
Had je de berichten hierboven gelezen? Waar komt de wifimanager op uit? Had je het topic met tips voor beter wifi doorgenomen?