Skip to main content

SPOOKNETWERK KPN WIFI UITZETTEN HO MAAR! LET OP DIT HEBBEN MEER MENSEN ZONDER DAT ZE HET WETEN!!! 
 

Ik heb een asus rooter zonder modum, dit is vele malen beter dan de experia box. Wifi uitzetten op de epxeria lukt, echter kpn wifi blijft ALTIJD aan. (Blauwe lampje uit toch blijft kpn aan, wij hebben het netwerk gerenamed om het beter te herkennen, we zien in de buurt hier meer (alle) mensen met een spooknetwerk van kpn)) Dit is een eigen netwerk van kpn??? Wij zitten 50 meter van straat vandaan wie heeft hier überhaupt iets aan. Ik wil alleen wifi via mij asus router, niet een of ander niet gebruikt vervuilend wifikanaal van kpn, echt heel bijzonder dat je alles uitzet en kpn zijn eigen onnodige wifi kanaal aan laat staan, betalen jullie mijn extra stroom? Of mag ik het zelf bepalen? Ik wordt hier een beetje verdrietig van kpn. Bij telfort was dit niet, wat een hopeloos achterhaald gedoe in deze tijd heeft iedereen internet op zijn mobiel, en niemand gebruikt dat arrogante kpn wifi meer, ga eens mee met de tijd mannen, dit kan toch nietwaar zijn! Geef mij aub een modem zonder wifi en zonder kpn software, dank u! Experiabox v10a with kpn software sucks!

 

SPOOKNETWERK KPN WIFI UITZETTEN HO MAAR! LET OP DIT HEBBEN MEER MENSEN ZONDER DAT ZE HET WETEN!!! 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

ik ga wel bellen, ben het hier niet mee eens. Jullie zijn mij momenteel aan het tegenwerken ik weet niet of jij dat doorhebt maar dat vertel ik je collega's wel.


Ook al eens een monteursreset geprobeerd?

Dat is een andere reset dan een gewone reset.

Je doet dat zo:

Druk 10 seconden tegelijk WPS(zijkant)+reset in.

Daarna haalt het modem de firmware op die voor dit type verbinding nodig is.

Ohja,

Ik , @SledgehammerNL en @Nick83 zijn allemaal geen KPN medewerkers, Alleen Bart is van KPN.


Ik kan geen modem opsturen zonder reset, als het überhaupt al kan. Wellicht lost de reset het gewoon op. Ik hoor graag je bevindingen. Anders ga ik verder voor je op zoek. 


Ook al eens een monteursreset geprobeerd?

Dat is een andere reset dan een gewone reset.

Je doet dat zo:

Druk 10 seconden tegelijk WPS(zijkant)+reset in.

Daarna haalt het modem de firmware op die voor dit type verbinding nodig is.

Ohja,

Ik , @SledgehammerNL en @Nick83 zijn allemaal geen KPN medewerkers, Alleen Bart is van KPN.

Niet iedere V10a heeft die optie. Zoals al vaker aangegeven: het enige dat een monteursreset doet is autohunt aanzetten, verder niets.

 

Verder ben ik even aan het kijken en het lijkt er echter gewoon op dat dit een bug is in de software. 

 

ik ga wel bellen, ben het hier niet mee eens. Jullie zijn mij momenteel aan het tegenwerken ik weet niet of jij dat doorhebt maar dat vertel ik je collega's wel.

Hoe wordt er hier precies tegengewerkt? Als je de wifi van de V10a op andere kanalen instelt dan jouw eigen wifi zal dit jouw wifi echt niet in de weg gaan zitten. Eigen wifi bijvoorbeeld op kanaal 1 en V10a op 11. Ze zullen elkaar dan niet eens zien. Op 5Ghz kan je hetzelfde toepassen.

 

niemand gebruikt dat arrogante kpn wifi meer,

Goede ongefundeerde uitspraak! Juist heel veel mensen doen het met de wifi van de door provider geleverde apparatuur.

 

Geef mij aub een modem zonder wifi en zonder kpn software, dank u!

Die heeft KPN niet. Gelukkig bestaat er een vrije modemkeuze en hoef je die V10A niet te gebruiken maar mag je er van alles zelf tussen zetten. Bijvoorbeeld deze Zyxel werkt perfect als DSL-modem  zonder routerfunctionaliteit waarop je iedere router die je wilt kan aansluiten. Alleen als je interactieve tv van KPN gebruikt is niet iedere router geschikt.


Ik weet het,Maar dan krijg je misschien wel de nieuwste software waar deze bug niet inzit.

Proberen kan geen kwaad in ieder geval.

Maar is dit netwerk niet gewoon in motive opgeslagen en moet dat gewist worden?


Ik weet het,Maar dan krijg je misschien wel de nieuwste software waar deze bug niet inzit.

Proberen kan geen kwaad in ieder geval.

Nogmaals: een monteursreset activeert alleen autohunt, het is niet dat daarmee opeens een firmware-upgrade uitgevoerd wordt die met een reguliere factory reset niet uitgevoerd zal worden.

 

Maar is dit netwerk niet gewoon in motive opgeslagen en moet dat gewist worden?

Nee, het lijkt me niet dat Motive hier bij betrokken is. Het feit dat de wifi niet uit wilt zal eerder een bug in de communicatie tussen de WebGUI en de hardware zijn. Lijkt me namelijk nogal stug dat Motive na een bepaalde tijd alsnog een signaal stuurt van ‘hey, zet de wifi aan’. Deze programmering is er namelijk nooit geweest.


jullie mogen zelf lekker rommelen met die modem, ik stuur hem wel terug als jullie een nieuwe opgestuurd hebben.

Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar probeer niet tegen het systeem te vechten want dan gaat het zeker fout. #hetismaareentip