Skip to main content
Beantwoord

Stekker van SuperWifi stuk

  • 1 September 2024
  • 9 reacties
  • 66 keer bekeken

Grofweg 4 - 5 jaar geleden superwifi gekocht, maar nu is de AC Adapter (oftewel de stekker) van 1 van de 2 versterker stuk. d.w.z. het kleine groene lampje brandt niet meer, en DUS het lampje op het apparaat zelf ook niet meer.
In de KPN winkel werd mij op een zeer klantonvriendelijke chagrijnige toon vertelt dat deze adapters verouderd zijn en ik moest maar een compleet nieuwe set aanschaffen.

Heeft iemand nog zo'n adapter model WB-18R12FG voor mij?

Hi @Fred Kool, wat jammer van de slechte ervaring in de winkel 😕 Al had de boodschap geklopt, dan had het nog wat vriendelijker gebracht kunnen worden.

Gelukkig had deze collega het bij het verkeerde eind, want er zijn losse adapters voor de ronde witte SuperWifi punten te bestellen via onze telefonische klantenservice. Niet iedereen lijkt hier van op de hoogte te zijn (zo ook deze winkelmedewerker) maar we hebben ze wel degelijk en je kunt er kosteloos 1 thuis laten bezorgen 🙂

Als je belt met 0800 - 0402, kan er via een logistiek stappenplan aan worden gegeven dat er als los artikel een adapter voor een SuperWifi 1 verzonden moet worden, ik wil je dus aanraden om hiervoor te bellen!


Hallo Maja,
Bedankt voor je antwoord. Dat was zeer waardevol.
Wat late reactie van mij, maar ik wilde wachten totdat ik de stekker in huis had.
Die heb ik nu, maar helaas is het euvel niet verholpen.
Ook bij deze stekker zie ik het kleine groene lampje niet aan gaan en op de wifi versterker zelf brandt ook geen lampje, in geen van de 5 mogelijke kleuren.
Ik denk dus dat de wifi versterker zelf stuk is, en dat daarom het lampje op de stekker ook niet aan gaat.

Heb jij nog een idee?
Anders ga ik maandag wel weer contact zoeken met de helpdesk via dat telefoonnummer dat je gaf.

met vriendelijke groet,
Fred


Heeft u maar 1 SuperWiFi?


Heeft u maar 1 SuperWiFi?

Nee, 2 @Nick83 , zie onderstaande quote uit de 1e reactie:

maar nu is de AC Adapter (oftewel de stekker) van 1 van de 2 versterker stuk.

 


Hallo @Fred Kool , je schrijft dat je 2 versterkers hebt:

maar nu is de AC Adapter (oftewel de stekker) van 1 van de 2 versterker stuk.

Dan kun je dus mooi kruislings testen wat er stuk is is, toch?

Anders kun je een andere SuperWifi#1 van Marktplaats kopen of een nieuwe SuperWifi# bij KPN kopen of huren.

 


Hoe staat het er nu voor @Fred Kool?

Heb je zoals @JanD opperde getest of de adapter wél werkt bij het andere SuperWifi punt? En heb je wellicht al eens een ander stopcontact geprobeerd?


Hallo allemaal,

War late reactie, maar ik was zeer adhoc weekje weg.

Ik ben als 70+ erg onhandig in dit soort dingen en als de dood dat als ik ga experimenteren, dat dan mijn hele.wifi uitvalt en dan ben ik de klos.

 

Maar goed, ik ga wat doen, worst vervolgd.


Wordt gelijk door mijn vrouw gevraagd "WAAROM?"

WIFI werkt toch goed in het hele huis, blijf er alsjeblieft af. Heleboel stress en waarom? Je hebt het niet eens gemerkt totdat je zag dat het lampje niet meer brandde.

En ze heeft gelijk.

Bedankt voor alle reacties, maar zaak gesloten.


Ah, als jullie verder eigenlijk nergens problemen mee hebben, snap ik de redenatie van je vrouw wel @Fred Kool!

Mocht de situatie in de toekomst veranderen en je wil er wel graag weer mee aan de slag, dan ben je hier uiteraard weer welkom 😊


Reageer