Skip to main content

Goedemorgen,

Via een vriend heb ik een wifiversterker mogen ontvangen, alleen wel zonder kabel. 

Contact opgenomen met de klantenservice over deze kabel om te vragen wat dit voor ingang is, maar helaas konden zij mij niet beantwoorden. Hij kon mij dit ook niet vertellen omdat ik volgens de medewerker het product niet bij hen heb afgenomen.

Toch vreemd omdat ik wel een abonnement heb van €67,5 per maand.. Maar volgens de medewerker kon ik deze simpelweg bestellen via bol.com, waarop ik antwoordde dat er wel 7 verschillende soorten van zijn. Daarop reageerde de medewerker dat hij mij eigenlijk niet verder kon helpen.

Hopelijk dat ik via deze weg erachter kan komen naar het soort ingang.

Hallo ​@Ertje Deventer ,

Ik lees in dit topic : AC adapter model: WB-18R12FG.

Nieuwe adapter voor SuperWifi 2

Maar ik zou geen risico nemen. De stroomadapter voor de SuperWifi 2 (zwarte schotel) kan inderdaad niet door de klantenservice opgestuurd worden. Je kunt hiervoor naar een KPN Winkel bij jou in de buurt. Neem het SuperWifi punt en de adapter mee. De winkels hebben over het algemeen de adapters op voorraad liggen. 

bron: 

Ik vrees dat het ook bij een KPN winkel niet zal lukken.

In het topic 

staat nog een beangrijke toevoeging

. Let op: neem ook de aankoopbon of factuur waar de aankoop op staat mee.

Als je geen KPN factuur kan tonen zal de SW2 adapter niet beschikbaar zijn.

De connector is een afwijkend model/type waardoor een universele adapter vaak niet past.

@RBxx 

Daarom is het ook belangrijk dat de adapter en het SuperWiFi-punt mee worden genomen naar de winkel. Mocht het juiste type daar niet voorradig zijn, kan ​@Ertje Deventer altijd nog naar de MediaMarkt of een speciale onderdelenwinkel. 

Reageer