Skip to main content

HALLO ONZE STROOM ADAPTER VAN SUPER WIFPODS I IS STUK GRAAG ZOUDEN WIJ EEN NIEUWE WILLEN WANT WIJ HEBBEN DIE NOG NIET ZO LANG IN GEBRUIKĀ  IVM MET GARANTIE IK BEN EEN MEDEWERKER VAN DIT BEDRIJF EN DAAROM MEEN IK CONTACT MET JULIE OP. ALS JULLIE MEER WILLEN WETEN WACHT IK GRAAG OP EEN REACTIE.MVG GERT JAN

*** ***

*** ***

*** ***

*** ***

Ā 

Admin: privƩgegevens verborgen i.v.m. privacy. Deel gegevens nooit openbaar op het internet

HalloĀ @Gert-jan RogaarĀ de hoofdletterstand van je typemachine blijft hangen, gaarne even na (laten) kijken, noemt men schreeuwen en is tegen de huisregels.

Als je een KPN-medewerk(st)er bent van KPN,weet je vast wel snellere toegangen te vinden voor de oplossing van jouw probleem.

Je haalt trouwens de superwifi's en de smartwifipods(Ziggo) door elkaar, je zult de eerste wel bedoelen denk ik.


HoiĀ @Gert-jan Rogaar, welkom bij ons op het forum. We hebben de gegevens van het bedrijf waar je voor werkt uit je bericht verborgen, In verband met privacy is het niet handig om je gegevens openbaar op internet te delen. Als je privĆ©gegevens met ons wilt delen kan je ze altijd op je forumprofielĀ invullen in de vakjes waar 'PrivĆ©ā€™ bij staat.

De gegevens heb ik nu wel, ondanks dat je ze niet meer ziet staan. Op het adres zie ik geen KPN consumenten abonnement staan. Hier op het forum kunnen wij dit abonnement niet inzien.

Kan het zijn dat het bedrijf een zakelijke aansluiting heeft? Dan kan je hiervoor contact opnemen met onze zakelijke collega's, op het zakelijke KPN forum of telefonischĀ  via 0800-0403.