Goedendag,
De adapter van mijn super wifi punt is defect. Ik heb deze in april 2020 gekocht en heb alleen een afschrift.
Hoe kan ik aan een nieuwe adapter komen?
Dank je
Dank je
Jeanine Keurentjes / Brouwer
Goedendag,
De adapter van mijn super wifi punt is defect. Ik heb deze in april 2020 gekocht en heb alleen een afschrift.
Hoe kan ik aan een nieuwe adapter komen?
Dank je
Dank je
Jeanine Keurentjes / Brouwer
Hallo
Als je morgen tussen 08:00u en 20:00u belt met KPN klantenservice via 0800-0402 (gratis nummer), dan kunnen ze je een nieuwe voedingsadapter voor het SuperWifi punt toesturen.
Hallo
Als je morgen tussen 08:00u en 20:00u belt met KPN klantenservice via 0800-0402 (gratis nummer), dan kunnen ze je een nieuwe voedingsadapter voor het SuperWifi punt toesturen.
Kunnen ze dat nu wel dan
Anders zou ik een v10A adapter vragen,Want die past ook prima.
Ja
Ja
Dat mag een moderator beantwoorden. Ik neem aan i.i.g. binnen garantieperiode gratis.
Welkom op het forum,
En inderdaad, binnen de garantieperiode is dit sowieso gratis. Buiten de garantieperiode verwacht ik ook niet dat we er heel moeilijk over doen :)
En inderdaad, binnen de garantieperiode is dit sowieso gratis. Buiten de garantieperiode verwacht ik ook niet dat we er heel moeilijk over doen :)
Fijn!
Hi Martijn
Dank je, gegevens zijn ingevoerd. Heb je nog meer nodig?
Dank je
Jeanine
Hallo
Je zal moeten wachten op een reactie van KPN (
Gelukkig is dat sneller dan het klinkt .
Prettige jaarwisseling !!
Hallo
Inderdaad
Ik heb het ook nog als onderschrift
Sorry heren bedoelde inderdaad Erik:-)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.