Skip to main content

Mijn adapter van wifipunt is defect; heb kpn gebeld maar die stellen voor om superwifi te bestellen… ik heb nog niet zo lang geleden fors betaald voor deze wifipunten en ben niet van plan om weer nieuwe te moeten aanschaffen. Graag hoor ik hoe ik een nieuwe adapter kan bestellen. Of type nummer wat ook werkt zodat ik dit ergens kan bestellen als KPN dit niet doet.

Hallo @PZ4254 ,

Als je die onlangs hebt aangeschaft, dan heb je gewoon garantie. Je kunt langsgaan bij een KPN-winkel. Daar liggen ze meestal op voorraad. Of je belt met 0800-0402. 

 


Beste @PZ4254, welkom! Is het inmiddels gelukt met de stroomadapter? Je kunt in onderstaande artikel zien wat je kunt doen bij een defecte stroomadapter:

Nieuwe adapter voor SuperWifi 1, tv-ontvanger en het KPN modem

  • De snelste weg is via een KPN Winkel. Als je jouw adapter van het apparaat meeneemt kan de winkel je een nieuwe adapter meegeven. Dat is wel afhankelijk van de voorraad in de winkel, het kan zijn dat ze het niet op voorraad hebben.
    Als het om een apparaat gaat wat je gekocht hebt (zoals de SuperWifi), neem dan ook de aankoopbon of factuur waar de aankoop op staat mee.
     
  • Je kunt ons bellen op 0800-0402. Een medewerker kan je een nieuwe adapter toesturen.
    De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 08.00 en 17.00 uur.

Als het voor jou geen haast heeft, kan je ook een topic aanmaken hier op het forum. Zorg er dan voor dat je forumprofiel volledig is ingevuld.

Als je het via de winkel doet, loop je (over het algemeen) met de nieuwe adapter weer naar buiten. Kies je voor versturen via de telefonische klantenservice of het forum? Dan wordt de nieuwe adapter binnen enkele dagen geleverd.

 

Nieuwe adapter voor SuperWifi 2

De stroomadapter voor de SuperWifi 2 (zwarte schotel) kan niet opgestuurd worden. Je kunt hiervoor naar een KPN Winkel bij jou in de buurt. Neem het SuperWifi punt en de adapter mee. Let op: neem ook de aankoopbon of factuur waar de aankoop op staat mee.


Goedenavond, ik heb gebeld met het nummer dat je aangeeft maar daar kreeg ik te horen dat ze er niet meer zijn. Mss bij kpn winkel maar anders nieuwe WiFi punten bestellen. Dat antwoord vind ik niet zo klantvriendelijk aangezien ik deze WiFi punten nog niet zo lang heb. Hopelijk kunt u mij aan een adapter helpen.


Dat klopt, zoals aangegeven zijn de collega's zaterdag tot 17 uur bereikbaar en vandaag helemaal niet. Morgen tussen 8 en 18 uur even opnieuw proberen, @PZ4254!