Skip to main content

Ik heb een super wifi 2.0 versterker die het een aantal maanden heeft gedaan. Als ik de versterker nu aanzet knippert hij een minuut groen waarna hij uitvalt. Ik heb geprobeerd de versterker te resetten maar zonder resultaat. Wat nu?

Heb je de superwifi wel weer eerst met een kabel aangesloten op het modem?


Dank voor je antwoord. Inderdaad heb ik dat gedaan en hij heeft  ook een aantal maanden gewerkt (onbekabeld). Ik heb ook nadat hij ophield met werken de versterker aan het modem gekoppeld en opnieuw opgestart; en ook dan geeft hij hetzelfde probleem.

 

Dat de versterker alleen bekabeld probleemsloos zou werken weet ik niet en dat verbaast me ook.


@EOF zie je hem wel dat die verbonden is via https://mijnmodem.kpn (in network map), met een groen stippelijntje(het wachtwoord dat gevraagd word staat achter op het modem bij de V12b/V10a).

 

Tevens, wat gebeurd er als je 1x op de WPS knop drukt aan de voorkant van de Superwifi, gaat het lampje dan wel aan? Je kan deze namelijk uitzetten via de KPN Thuis app.


Bedankt @Nicj56 . Ik heb het modem gereset en de installatie opnieuw doorlopen. Nu werkt het weer. 


Goed, fijn om te lezen! Hopelijk blijft nu goed en stabiel werken.


Goedemorgen @EOF en welkom hier op ons forum :)
Mooi om te zien dat de tip van @Nicj56 ervoor heeft gezorgd dat je probleem is verholpen!