Skip to main content

Ik heb een 2 tal Super Wifi 2 bedraad aangesloten. 1 ervan zie ik als mijn Wifi naam met bijbehorend wachtwoord maar de 2e zie ik als de naam van het Super Wifi apparaat met bijbehorend wachtwoord van het apparaat. Hoe krijg ik beide Super Wifi 2 bedraad geïnstalleerd met mijn eigen gekozen WIFI naam met bijbehorend wachtwoord?

Als je de betreffende superwifi reset dan zou ie de instellingen van de andere over moeten nemen. 


ze zijn beide op rechtstreeks op het modem aangesloten en zouden dan ook beide de instellingen van de WIFI naam een ww moeten overnemen.


Om de beurt resetten dan moet het goed gaan. 


Dus eigenlijk blijft er eentje paars branden?

Probeer eens, eerst modem resetten met pinnetje achterop ingedrukt houden tot alle lampjes uit gaan. 

Reset ondertussen ook de Superwifi’s en sluit ze beide bekabeld aan. Laat ze minimaal een kwartier met rust. Als alles goed gaat zul je ze allebij afwisselend groen en blauw zien knipperen. Betekent dat het goed gaat en ze de wifigegevens overnemen.

 


Mijn ervaring is dat het ook wel eens wilt helpen om de modem 5 minuten van de stroom te halen zodat deze helemaal clean opstart. Dan zou ik zoals @Joep1965 aangeeft superwifi resetten en opnieuw koppelen. Als last resort de modem resetten zoals @DennisA78 aangeeft. Dat heb ik nog niet hoeven doen als superwifi de weg kwijt is (eigenlijk alleen na stroomstoring eens gehad)


Goedemorgen @LisbloemPeter en welkom hier op ons forum :)

Mooi om te zien dat je zoveel goede reacties vanuit de community hebt mogen ontvangen. Is het met deze tips nog gelukt om de Superwifi 2 punten bedraad te installeren met je eigen gekozen wifi naam en wachtwoord?


Goedemorgen Jan, d.m.v. de antwoorden is het gelukt. 


Goedemorgen Jan, d.m.v. de antwoorden is het gelukt. 

Heel fijn om te horen @LisbloemPeter en bedankt ook voor het delen nog eventjes, wordt gewaardeerd :)

Voor nu nog een mooie dag toegewenst en mocht je ons nog een keer nodig hebben, laat het dan vooral weten!