Skip to main content

Nadat ik vanmiddag 30min met iemand van kpn telefonisch mijn 2 superwifipunten heb geinstalleerd, is het bedrade wifipunt bij de modem (KPN BOX 12)  weer op rood gesprongen en degene die via wifi verbonden was op een paars lampje. wie kan me helpen?

Het is niet nodig om een superwifi met een kabel aan te sluiten aan het modem. Dat hoeft alleen de eerste keer. Ik vermoed dat ze elkaar nu storen.


Da's gek. De helpdeskmedewerker zei dat het superwifipunt bij de modem ook met utp kabel in modem moet zitten. De tweede moet je eerst met utp kabel verbinden en die kon ik dan later verder weg plaatsen. Ging ook goed aanvankelijk, de medeweker zei dat hij ook kon uitlezen dat ze het beiden deden. Nu dus niet meer. Een is rood (die bij modem) en de draadloze is paars…

 


Die paarse moet eerst maar weer bekabeld aangesloten worden voor een kwartiertje want die is leeg. 

Die rode misschien even resetten door pinnetje achterop ingedrukt te houden. Ook een kwartier laten gaan. Dan beide verplaatsen met of zonder kabel.


Dank voor de hulp! Ze doen het weer goed. Heb degene bij de modem nog steeds met utp kabel verbonden.