Skip to main content

Beste forumleden,

Ik heb ooit van KPN een 2 tal SuperWifi punten gekocht (kleur wit met 1 LAN en wifi 5). Nu ga krijg ik binnenkort het DrayTek Vigor2765ac geleverd. Dit is een wifi 6 modem. 

 

Ik heb deze hotspots ook probleemloos gebruikt op een Zyxel T54 van Odido (door gewoon de hotspots op een eigen wifi te zetten, dus zyxel in meterkast, bedraad 1 hotspot in meterkast en bedraad in op de overloop 1e verdieping.

 

Mijn vraag nu: gaat bovenstaande opstelling ook werken, dus met DrayTek in meterkast (noemen we voor het gemak WIFI JAN), hotspot bedraad ernaast en bedraad 1 hotspot op 1e verdieping (noemen we voor het gemak WIFI Jan HOTSPOT). 

 

Dank alvast voor het meedenken en de moeite.

 

 

Ja dat werkt.


Dat voor jouw reactie Marlon. Toevallig zelf ook de Draytek in gebruik? Zoja, tevreden?


Hi @JandeJong21, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Begrijp ik het goed dat je de DrayTek Vigor2765ac gaat gebruiken in plaats van de KPN modem? Zo ja, dan tip ik jou onderstaand topic waar veel user verstand hebben van andere routers. Stel daar gerust en zo uitgebreid mogelijk je vraag, je krijgt ongetwijfeld een reactie van de ervaren users in dat topic. 

 


Reageer