Skip to main content

Na de laatste modem update werken mijn superwifi punten weer als een jaar geleden. Het eerste wifi punt moet weer terug aan de modem gekoppeld worden. Nu ben ik weer terug bij het probleem van jaren geleden niet overal in huis voldoende wifi sterkte tot geen internet/wifi op zolder. Ik ga geen nieuwe WiFi punten aanschaffen omdat KPN deze update geplaatst heeft. Hoe los ik dit probleem op?

Hi @Marijn_86, goed dat je het meldt! 

Als ik het goed lees heb jij dus de nieuwe Software, terwijl je ook de witte ronde SuperWifi punten gebruikt? Dat zou niet moeten gebeuren. Excuses daarvoor.

Wil jij je profiel invullen? Dan ga ik voor je aan de slag. We moeten ze dan vervangen voor de zwarte SuperWifi punten.


Hi @Marijn_86, goed dat je het meldt! 

Als ik het goed lees heb jij dus de nieuwe Software, terwijl je ook de witte ronde SuperWifi punten gebruikt? Dat zou niet moeten gebeuren. Excuses daarvoor.

Wil jij je profiel invullen? Dan ga ik voor je aan de slag. We moeten ze dan vervangen voor de zwarte SuperWifi punten.

Hi Paul. 
 

Dit klopt inderdaad. Wij hebben de witte wifipunten in huis. En na de modem update moet de 1ste WiFi weer verbonden zijn aan de modem. Hierdoor is mijn bereik niet meer goed. Was juist blij met de voorlaatste update dat deze los van de modem kon. Ik heb mijn profile aangevuld … 


Ik heb sinds een maand alles plat liggen als ik de witte superwifipunten bekabeld aansluit. Alles eruit gehaald, reset, werkt niet. Zelfs de bekabelde verbindingen liggen eruit. Nu aan het klungelen met syoerwifipunten op de wifi. Gevolg: slechte wifi, 1 punt oranje, 1 rood, echt hopeloos. Ik heb ook n kpn box 12.

Hoe lossen we dit op?


Ik heb sinds een maand alles plat liggen als ik de witte superwifipunten bekabeld aansluit. Alles eruit gehaald, reset, werkt niet. Zelfs de bekabelde verbindingen liggen eruit. Nu aan het klungelen met syoerwifipunten op de wifi. Gevolg: slechte wifi, 1 punt oranje, 1 rood, echt hopeloos. Ik heb ook n kpn box 12.

Hoe lossen we dit op?

Hi @Emma1001. Dit klinkt als een ander probleem dan in dit topic wordt behandeld. Bekabeld zouden ze namelijk sowieso wel moeten werken. Wil je een eigen topic aanmaken? Dan denkt de community graag met je mee.