Skip to main content

Goedemorgen,

ik heb vandaag gebeld met de klantenservice om dit probleem te bespreken. Ik ben alleen niet tevreden over de geboden oplossing namelijk op eigenkosten twee nieuwe wifi punten aanschaffen. Tot voor de update was ik zeer te spreken over de wifi snelheid binnen mijn woning, maar dat is nu helaas niet meer het geval. 
 

ik vind dat KPN hier een steek laat vallen en hoop dat er alsnog een oplossing geboden kan worden. (Oude software laden of twee nieuwe wifi punten) 

ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.

 

Mvg,

 

Jeroen


 

 

Ik zou hiermee niet tevreden zijn. Het is namelijk een ongevraagde firmware update die je Superwifi 1 onbruikbaar heeft gemaakt, omdat KPN voor die Superwifi 1 punten (nog) geen firmware heeft waardoor ze compatibel zijn. Dit is bij de klantenservice niet overal bekend lijkt het.


Hi @J Miller! Ik wil graag helpen dit voor je op te lossen. Om aansturing te doen heb ik nog wel gegevens van je nodig. 

Zou je je profiel willen invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? 


Hey Bram,

Fijn dat je me wil helpen. Ik heb mijn profiel ingevuld. Groet Jeroen 


@J Miller ik heb de juiste partij op de hoogte gesteld. Die nemen binnen 3 dagen contact met je  op. 🙂


Hey Bram,

Top! Ik heb al een sms’je ontvangen. 

Mvg,

Jeroen 


Hallo Jeroen,

Was jouw probleem opgelost, en zo ja zou je kunnen delen hoe? Ik wacht zelf nog steeds op contact van KPN over die Superwifi 1 issue.

Bedankt


Goedenavond,

Ze hebben een onderzoek uitgevoerd en op basis van de bevindingen heb ik nieuwe wifipunten gekregen. 


Ok, bedankt. Ik heb inmiddels ook een toezegging voor een vervangend model gekregen