Skip to main content

Hallo, ik heb een (wit) Superwifi 1 punt die niet meer werkt sinds zo’n twee weken geleden toen een update naar mijn modem is gepushed. Op aanraden van een telefonische medewerker heb ik de Superwifi gereset naar fabrieksinstellingen maar dit heeft niets geholpen, hij blijft rood branden. Uit andere posts zoals deze:

 begrijp ik dat ik deze update niet had moeten krijgen en dat de enige optie is een ander Superwifi model.

Zou dit ook voor mij geregeld kunnen worden?

@Paul_ of @Marcia_, zouden jullie me hier misschien mee kunnen helpen?


Telefonisch heb ik nu ook al twee keer medewerkers gesproken en de situatie uitgelegd. Maar ze weten hier niks vanaf, willen geen Wifiversterker 2 sturen, en geven de suggestie om het wifipunt maar bekabeld te gebruiken. Daarvoor heb ik natuurlijk geen wifiversterker aangeschaft. 😒


@V123 Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld. 

De situatie is door mij ondertussen doorgezet naar mijn collega's.

Zij zullen contact met je opnemen en uitleggen hoe dit verder verloopt. 


Bedankt @Rutger_ , ik wacht het antwoord van je collega’s af.


Hallo @Rutger_, ik heb nog niks gehoord van je collega’s. Weet je of ik telefonisch of per email benaderd ga worden en wanneer?


Voor de vierde keer telefonisch iemand gesproken, zonder resultaat. Deze mevrouw adviseerde om in mijn modem in te loggen en de modem software te updaten. Dit heb ik gedaan, en nu heb ik versie V12.C.23.04.39. Daarna heb ik de superwifi versterker aangesloten op de Experia box en gereset in de hoop dat de wifiversterker het draadloos weer doet. Dit werkt dus nog steeds niet. 😔


Al weer bijna twee weken verder op dit forum. Kan niemand van KPN me helpen? Ik heb inmiddels alles geprobeerd en telefonisch schiet het ook niet op. @Rutger_@Paul_@Marcia_ ?


Wit superwifi werkt niet met die software draadloos , zwart wel.


@V123 Ik durf niet te zeggen waarom er nog geen contact met je is opgenomen. 

Ik heb nogmaals een signaal naar mijn collega's gestuurd om contact met je op te nemen. 

Dit contact zal overigens telefonisch zijn. 


Bedankt @Rutger_ , ik ben vandaag gebeld naar aanleiding van een ticket dat door iemand was aangemaakt en ik krijg een vervangend Superwifi 2 model toegestuurd. Dat zou het probleem moeten verhelpen.