1 van mijn WiFi versterkers is stuk en kan deze omruilen maar aangezien ik er 2 heb neem ik ze dan beide mee of alleen die stuk is
Ā
Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt
1 van mijn WiFi versterkers is stuk en kan deze omruilen maar aangezien ik er 2 heb neem ik ze dan beide mee of alleen die stuk is
Ā
Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt
Ā
HalloĀ
Hoe weet je dat deze stuk is en niet alleen de netvoeding?
Ā
Ā
Bij verbinden groen zoeken knippert daarna geen groen licht meer
Hallo
Is het de witte ronde of de zwarte ronde?
Ā
Het is een zwarte ronde, fabrieks reset nog niet gedaan, Ā nu welĀ Ā uw andere oplossing is al div geprobeerd, hangt er nu weer opnieuw aan misschien na resetten wel weer werkend. BedanktĀ
Bedankt voor jullie tips het is mede dank zij jullie gelukt,Ā
Hallo
Je zou mijn antwoord als beste antwoord aan ku,nnen klikken, daarmee wordt het topic afgerond.
Ā
Ā
Ā
Geen idee wat ik moet aanklikken, sorry
Hallo
Kun je het niet vinden, laat het dan maar zo, danĀ doet een moderator het wel.
Ā
Ā
HalloĀ
Kun je het niet vinden, laat het dan maar zo, danĀ doet een moderator het wel.
Ā
Ā
Opgelost bedankt
Hier het zelfde probleem. Wat een frustratie zeg om een WiFi versterker te koppelen. Niets werkt! Alles al geresetā¦. Jij nog een idee
Hallo
SuccesĀ
HalloĀ
SuccesĀ
Dank voor je reactie. Ik heb de WiFi versterker inmiddels ingepakt zodat deze morgen retour kan.Ā
HalloĀ
SuccesĀ
Dank voor je reactie. Ik heb de WiFi versterker inmiddels ingepakt zodat deze morgen retour kan.Ā
waarschijnlijk werktie prima en heb je het verkeerd gedaan zo kan je dingen retour blijven sturen.
HalloĀ
SuccesĀ
waarschijnlijk werktie prima en heb je het verkeerd gedaan.
Misschien wel, misschien nietā¦ mocht ik het verkeerd gedaan hebben, wat natuurlijk kan, dan is het een zeerĀ gebruiksonvriendelijk apparaat. Heb best wel wat verstand van dit soort apparaten maar als het na 3 uren nog niet wil en als alle stappen meerdere keren doorlopen zijn zit er in het āmakkelijk te gebruikenā toch een kink in de kabel.Ā
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.