Skip to main content

1 van mijn WiFi versterkers is stuk en kan deze omruilen maar aangezien ik er 2 heb neem ik ze dan beide mee of alleen die stuk is

Ā 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

1 van mijn WiFi versterkers is stuk en kan deze omruilen maar aangezien ik er 2 heb neem ik ze dan beide mee of alleen die stuk is

Ā 

HalloĀ @Cees KpnĀ degene die defect is neem je mee naar de lokaleĀ Ā KPN-winkel onder overlegging van de aankoopfactuur.

Hoe weet je dat deze stuk is en niet alleen de netvoeding?

Ā 

Ā 


Bij verbinden groen zoeken knippert daarna geen groen licht meer


Hallo @Cees KpnĀ geef het betreffende wifipunt eens een fabriekes-reset tot zo'n lampje paars/blauw gaat knipperen, sluit het wifipunt dan bekabeld aan op de modem en wacht totdat deze permanent groen blijft branden, dat kan wel langer dan een kwartier duren.

Is het de witte ronde of de zwarte ronde?

Ā 


Het is een zwarte ronde, fabrieks reset nog niet gedaan, Ā nu welĀ Ā uw andere oplossing is al div geprobeerd, hangt er nu weer opnieuw aan misschien na resetten wel weer werkend. BedanktĀ 


Bedankt voor jullie tips het is mede dank zij jullie gelukt,Ā 


Hallo @Cees wifiĀ goed om te lezen dat alles weer goed werkt en graag gedaan uiteraard.

Je zou mijn antwoord als beste antwoord aan ku,nnen klikken, daarmee wordt het topic afgerond.

Ā 

Ā 

Ā 


Geen idee wat ik moet aanklikken, sorry


Geen idee wat ik moet aanklikken, sorry

Hallo @Cees wifiĀ onderaan het topic staat o.a. like - quote en ook beste antwoord, als je daar op klikt wordt dat antwoord groen en weet men dat dit onderdeel afgerond is en het geen zin meer heeft om nog te reageren.

Kun je het niet vinden, laat het dan maar zo, danĀ doet een moderator het wel.

Ā 

Ā 


Geen idee wat ik moet aanklikken, sorry

HalloĀ @Cees wifiĀ onderaan het topic staat o.a. like - quote en ook beste antwoord, als je daar op klikt wordt dat antwoord groen en weet men dat dit onderdeel afgerond is en het geen zin meer heeft om nog te reageren.

Kun je het niet vinden, laat het dan maar zo, danĀ doet een moderator het wel.

Ā 

Ā 

Opgelost bedankt


Hier het zelfde probleem. Wat een frustratie zeg om een WiFi versterker te koppelen. Niets werkt! Alles al geresetā€¦. Jij nog een idee @JanD


Hallo @ErikP1984Ā , lees dit topic eens rustig door en doe wat ik @Cees wifiĀ ook adviseerde en tot een oplossing resulteerde.Ā 

SuccesĀ 


HalloĀ @ErikP1984Ā , lees dit topic eens rustig door en doe wat ikĀ @Cees wifiĀ ook adviseerde en tot een oplossing resulteerde.Ā 

SuccesĀ 

Dank voor je reactie. Ik heb de WiFi versterker inmiddels ingepakt zodat deze morgen retour kan.Ā 


HalloĀ @ErikP1984Ā , lees dit topic eens rustig door en doe wat ikĀ @Cees wifiĀ ook adviseerde en tot een oplossing resulteerde.Ā 

SuccesĀ 

Dank voor je reactie. Ik heb de WiFi versterker inmiddels ingepakt zodat deze morgen retour kan.Ā 

waarschijnlijk werktie prima en heb je het verkeerd gedaan zo kan je dingen retour blijven sturen.


HalloĀ @ErikP1984Ā , lees dit topic eens rustig door en doe wat ikĀ @Cees wifiĀ ook adviseerde en tot een oplossing resulteerde.Ā 

SuccesĀ 

Dank voor je reactie. Ik heb de WiFi versterker inmiddels ingepakt zodat deze morgen retour kan.Ā 

waarschijnlijk werktie prima en heb je het verkeerd gedaan.

Misschien wel, misschien nietā€¦ mocht ik het verkeerd gedaan hebben, wat natuurlijk kan, dan is het een zeerĀ gebruiksonvriendelijk apparaat. Heb best wel wat verstand van dit soort apparaten maar als het na 3 uren nog niet wil en als alle stappen meerdere keren doorlopen zijn zit er in het ā€œmakkelijk te gebruikenā€ toch een kink in de kabel.Ā