Beste KPN,
Ik heb na de upgrade van mijn KPN Box 12 naar firmware V12.C.24.05.08 problemen met mijn twee SW2 punten. Momenteel werken ze alleen nog bekabeld, zonder kabel brand het ledje op het SW2 punt orange. Ik heb telefonisch contact gehad met KPN en op aanraden de modem en de SW2 punten gereset en opnieuw gekoppeld. Dit heeft helaas niet geholpen. Ook heb ik gisteren een nieuw SW2 opgehaald bij de KPN winkel maar deze vertoont hetzelfde gedrag.
Als ik inlog op http://mijnmodem.kpn/ zie ik in thuisnetwerk/topologie dat het SW2 punt groen is en dat de koppelingsstatus ‘Synched’ is. Dat lijkt allemaal prima. De firmware versie van SW2 is SW2.C.24.03.00.
Als ik inlog op SW2 zie ik dat alle wifi netwerken uit staan, er moet toch tenminste 1 aan staan. Geen idee waarom ze allemaal uit staan. Als ik SW2 met een kabel aansluit zie ik wel dat er een wifi netwerk aan staat en werk het ook prima.
Ik heb ook geprobeerd de wifi instellingen naar fabrieksinstellingen terug te zetten, maar dit geeft hetzelfde probleem.
Waarom het ik nu opeens deze problemen? Het lijkt erop dat de nieuwe firmware problemen heeft met draadloze SW2 punten.
Mvg,
Bert