Skip to main content

Ik had een storing van de glasvezelkast, deze is gisteren vervangen. Nu doet alles het weer, behalve mijn 2e superwifi punt blijft in een opstartmodus hangen. Het 1e punt doet het wel goed en is groen.

Die 2e knipprt langzaam groen, snel groen en gaat daarna uit. Dan begint ie weer met opstarten met hetzelfde verhaal. De resetknop tig seconden ingedrukt, wordt NIET rood. Hij gaat steeds gewoon door  opstarten. Ik heb hem direct bekabeld op het modem aangesloten.  Ook dat hielp niet  Alle topics doorgelezen, alles geprobeerd maar hij blijft doodleuk steeds maar weer die opstartcyclus doorlopen. Nog omgewisseld met het andere punt, ook dat hielp dus niet. Die doet het gewoon.

Hij gaat alleen uit als ik stekker er uit trek. Doe ik die er weer in dan gaat ie steeds maar weer opstarten

Dat ie niet rood wordt met het resetten is zorgwekkend. Ik denk dus dat dat ie gewoon kapot is. Vervangen is de enige optie?  Het is een Super Wifi 2.0.

Hoi @Lodewieck, een van jouw SuperWifi's werkt niet lekker zo te lezen. 

Je kunt de adviezen in onderstaand artikel nog even doornemen, die helpen in veel gevallen goed. Verder raad ik je aan om een schone installatie te proberen, mocht je dat nog niet geprobeerd hebben.

 

Als je er ook daar niet mee uit komt, kan 't zijn dat je SuperWifi niet goed meer werkt. Je hebt twee jaar garantie. Zoek in dat geval de aankoopbon of bestelbon op, en neem deze mee naar de KPN Winkel. Onze collega's in de winkel kunnen het onder garantie voor je omruilen.


Beste Alexandra,

Echt alles geprobeerd. Helaas .…

Jammer genoeg zit hier geen KPN winkel in de buurt. Kan ie niet opgestuurd worden?


@Lodewieck Jammer! Nee helaas, het omruilen onder garantie kan echt alleen via de KPN Winkel. Ik hoop dat je een mogelijkheid vindt om langs een van de winkels te gaan.