Skip to main content

Goedendag,

 

Sinds een maand of drie wonen we op ons nieuwe adres, en tegelijk een v12 en een aantal SuperWifi 2 punten. 

Een tweetal vragen over de SW2; klopt het dat ze geen WiFi6 meer aanbieden wanneer er apparaten bedraad aan het punt zitten? En de tweede; in de helft van de gevallen waarbij een apparaat bedraad aan een punt zit en deze wordt ingeschakeld (een PC bijvoorbeeld) dan geeft het punt geen IP-adres, dus onbekend netwerk/identificeren. Na een herstart van het punt werkt het wel weer, maar dit is ondertussen wel een irritatiepuntje geworden en lijkt me ook totaal onnodig.

Iemand een antwoord en/of oplossing hiervoor? 

Groeten,

jeryz

@jeryz heb je het laatste bericht nog gelezen?

Ja, sorry, life got in the way zal ik maar zeggen...

@jeryz begrijp me niet verkeerd, dit is precies wat ik wil horen. Ik heb vele malen liever dat je gewoon lekker gebruik kan maken van het internet. Maar het topic sluiten zonder antwoord is ook zo wat. 😉

Ik ga deze informatie nogmaals doorgeven en kom zo snel mogelijk terug met antwoord.


Okidoki!

Ik heb overigens wel wifi 6 overal nu na het resetten van dat wifi punt. 🤔


@jeryz heb je het laatste bericht nog gelezen?

Ja, sorry, life got in the way zal ik maar zeggen...

@jeryz begrijp me niet verkeerd, dit is precies wat ik wil horen. Ik heb vele malen liever dat je gewoon lekker gebruik kan maken van het internet. Maar het topic sluiten zonder antwoord is ook zo wat. 😉

Ik ga deze informatie nogmaals doorgeven en kom zo snel mogelijk terug met antwoord.

 

Het is alweer een tijdje terug, maar is er iets meer bekend ondertussen?


Volgens heb ik onlangs nog een ander topic voorbij zien komen waar 2 apparaten aansluiten op de SuperWiFi 2 problemen opleverde.


@jeryz excuus voor de late reactie. 

Ik heb niet echt een update. Tot in zoverre dat we het signaal hebben meegenomen in het overleg met de ontwikkelaars. Die kijken wat het kan veroorzaken en of we het met de volgende update kunnen oplossen. 

Maar ik heb niet direct een oplossing op dit moment ben ik bang. 


Ook in september 2023 is dit probleem er nog steeds. Zelfs met de nieuwste firmware op de punten. Al uitzicht op een oplossing?


Hi @Vincent12345! Je reageert nu in een oud topic. Dit probleem moet als het goed is niet meer spelen.
Ik wil je vragen eerst een schone installatie van de SuperWifi punten te doen. Helpt dat niet, maak dan een eigen topic aan. Geef daarin zoveel mogelijk relevante informatie. Dan kunnen we je het best helpen.